پشتیبانی از نرخ فریم 60 به A Plague Tale: Requiem اضافه شد

حال طبق آخرین اخبار دنیای بازی کاربران می توانند این بازی را در حالت Performance با نرخ فریم 60 تجربه کنند. استودیو و شرکت Asobo Focus Entertainment که به ترتیب به عنوان سازنده و ناشر اثر مورد بحث شناخته می شوند، ساعاتی پیش تایید کرد که بازی A Plague Tale: Requiem با انتشار آپدیت جدید خود از حالت عملکرد پشتیبانی می کند. با توجه به این موضوع، کاربران می توانند بازی را با نرخ فریم 60 تجربه کنند.

طی چند ماه گذشته آثاری در اختیار علاقه مندان به بازی قرار گرفته است که از نرخ فریم 60 پشتیبانی نمی کردند که از جمله این آثار می توان به بازی هایی مانند Gotham Knights و Redfall اشاره کرد که برای کنسول نسل فعلی منتشر شده اند. وقوع این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شد. بازی A Plague Tale: Requiem نیز مانند دو اثر ذکر شده، در زمان عرضه تنها از 30 فریم ریت بر روی کنسول ها پشتیبانی می کرد.

با انتشار آپدیت جدید A Plague Tale: Requiem، کاربران می توانند این افکت را با نرخ فریم 60 تجربه کنند.

آمیشیا و هوگو در داستان طاعون: مرثیه

نطر شما چی هست؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

از دقایق ابتدایی شروع A Plague Tale: Requiem، با توجه به کیفیت بصری بالای آن و همچنین معرفی آن به داستان، می توان فهمید که با تجربه بسیار دقیق تری نسبت به نسخه قبلی روبرو خواهیم شد و در با گذشت زمان، ما به این باور می رسیم که این جزئیات و مقیاس بزرگتر به طور کامل در تمام جنبه های سازنده بازی احساس می شود.”

بخوانید  نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول سال 2022 در آمریکا است

علاوه بر این، باید گفت که این ویژگی فقط برای کنسول ها در دسترس است و سازندگان گزینه های گرافیکی اضافی را برای کاربران رایانه شخصی ارائه کرده اند. یک گیمر در نقد بازی A Plague Tale: Requiem امتیاز 8.5 را به این اثر داده است. در بخشی از این نقد توسط افشین پیروزی می خوانیم:

تحریریه مجله بازی یک گیمر