تریلر جدید بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon بر روی داستان بازی تمرکز دارد.


به تازگی Bandai Namco تریلر جدیدی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرده است که طی آن قسمت هایی از داستان را می بینیم.

شاید طرفداران فعلی FromSoftware با بازی های Elden Ring، Dark Souls و همچنین Sekiro یا Bloodborne بیشتر با این استودیو آشنا باشند. با این حال سری Armored Core جزو مجموعه های قدیمی متعلق به این استودیو است. در نتیجه بسیاری از کاربران منتظر آخرین نسخه از این سری با نام Armored Core 6: Fires of Rubicon هستند.

Bandai Namco Entertainment ناشر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است.در طول تریلر Armored Core 6 قسمت هایی از داستان بازی را می بینیم در واقع شاهد داستان پس زمینه شخصیت بازی هستیم که با کد C4-621 شناخته می شود. ما می بینیم که C4-621 و گروهش به ماموریتی می روند تا یک توپ لیزری بسیار بزرگ را نابود کنند.

در همین حین یک تانک به آنها حمله می کند و در نهایت تنها یک ربات جنگی (مچا) باقی می ماند. پس از خلاص شدن از شر تانک، جنگنده هسته خود را منفجر می کند تا توپ لیزری را نیز از بین ببرد. در این میان داستان قهرمان بازی به همین جا ختم نمی شود و پس از زنده شدن دوباره به او فرصت مبارزه داده می شود; توانایی ورود به شخصیت اصلی روبیکون 3 انجام می دهد.

در ادامه می توانید تریلر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در یک گیمر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Armored Core 6 در تاریخ 25 سپتامبر (25 مرداد) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود. Xbox Series S منتشر شد.

بخوانید  اعلام تاریخ عرضه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 با تریلری تازه

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر