معرفی سریال Faraway Downs رمان عاشقانه هیو جکمن و نیکول کیدمن


در این مقاله سری Faraway Downs را ارائه می دهیم. مجموعه‌ای که نسخه طولانی‌تری از تاریخ باز لورمن در استرالیا را به تصویر می‌کشد.

در طول همه گیری کرونا، باز لورمن تصمیم می گیرد اثر حماسی خود را از سال 2008، فیلم استرالیا، بازسازی کند. فیلمی که در آن زمان داستان خود را به اندازه کافی توضیح داده بود. او با این بازسازی نه تنها قصد داشت پایان اصلی فیلم را بازگرداند، بلکه می خواست مجموعه ای از ایده های جدید در مورد بومیان را در این مجموعه ارائه دهد. نتیجه این تصمیم منجر به ساخت سریال Faraway Downs شد. یک سریال محدود 6 قسمتی که داستان فیلم استرالیایی را به طور کامل بیان می کند و یک سری صحنه های حذف شده، موسیقی جدید و موارد دیگر را به آن اضافه می کند.

بنابراین صحنه هایی وجود دارد که قبلاً در سریال دور دیده نشده بود و در مقایسه با فیلم پایان جدیدی دارد. منتقدانی که این سریال را تماشا کردند، آن را یک اثر متوسط ​​دانستند. درست مثل نسخه فیلم. این سریال دور از دسترس 53 درصد از طرف Rotten Tomatoes مورد تایید قرار گرفت و میانگین امتیاز آن در متاکریتیک 48 بود. این در حالی است که نسخه فیلم نیز در سایت Rotten Tomatoes 55 درصد و در متاکریتیک امتیاز 53 را دریافت کرده است. یکی از جنبه های فیلم استرالیایی که مخاطبان را گیج می کرد، ماهیت چند ژانری داستان بود. اما در نسخه بزرگتر و سریالی، لورمن این فضا را دارد که رابطه بین این دو را روانتر بیان کند.

نیکول کیدمن، هیو جکمن و باز لورمن در فیلم دوردست

در خلاصه داستان سریال Faraway آمده است: «یک نجیب زاده انگلیسی به نام لیدی سارا اشلی از این سوی دنیا به آن سوی دنیا سفر می کند تا با شوهر سرکش خود مقابله کند و وظیفه خود را مشخص کند. علاوه بر این، او می خواهد یک ملک عجیب و غریب را بفروشد. این ملک غیرعادی یک مزرعه گاو میلیون جریب است که در منطقه ای دورافتاده در استرالیا به نام Faraway Downs واقع شده است. پس از مرگ شوهر سارا، اشلی، یک بارون بی رحم استرالیایی به نام کینگ کارنی که گاو خرید و فروش می کند، قصد دارد زمین سارا را از او بگیرد.

بخوانید  اولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys; بازگشت هوملندر و بیلی بوچر

به همین ترتیب، سارا اشلی با اکراه با یک گاوچران بدخلق همکاری می کند تا به هر قیمتی از مزرعه خود محافظت کند. این پیوند آغاز یک ماجراجویی عاشقانه و بسیار فریبنده است که بیشتر آن از نگاه نولای کوچک روایت می شود. یک کودک استرالیایی بومی و دو نژادی که خود را گرفتار سیاست های نژادپرستانه دولت می بیند. سیاستی که به «نسل های دزدیده شده» معروف است. این 3 نفر به مدت چهار سال با هم زندگی می کنند که زندگی آنها را به کلی تغییر می دهد. 4 سال داستان عشق بین لیدی اشلی و گاوچران را به تصویر می کشد و تأثیر اجتناب ناپذیر جنگ جهانی دوم را در شمال استرالیا نشان می دهد.

نیکول کیدمن با عصبانیت در دور دور پایین مسابقه می دهد

لیدی سارا و گاوچران شروعی سخت دارند، اما در نهایت یکدیگر را پیدا می کنند. آنها رابطه ای گرم و سرد دارند زیرا بانو سارا به زندگی در جاده یا شوخی های نوجوانانه بین گاوباز و دوستش عادت ندارد. قبل از آمدن به این مزرعه و استرالیا، بانو سارا در پر سوان زندگی می کرد و فقط اشراف را می دید. حتی در اولین لحظات ورود او به استرالیا، می توان چنین چیزی را در هر رفتار او احساس کرد. او نه تنها به چنین سبک زندگی عادت ندارد، بلکه آن را هم نمی شناسد. اما با گذشت زمان، او سعی می کند خود را با شرایط وفق دهد. درست مثل گاوچران های دیگر، او به میدان می رود و لباس هایش را کثیف می کند.

یک روز عصر، لیدی سارا با یک کابوس از خواب بیدار می شود و نولا و مادرش دیزی را در خانه اش می یابد. نولا به او می گوید که فلچر، مدیر مزرعه، مزرعه را نفرین کرده است، اما حضور او می تواند “سرزمین را التیام بخشد.” بانو سارا مجذوب توانایی کودک خردسال در گفتن داستان می شود و تصمیم می گیرد برای یادگیری بیشتر در منطقه بماند. اما با گذشت زمان متوجه می شود که فلچر مردی نیست که او را رها کند و به خاطر شهرت و نامش با لیدی سارا و گاوچران می جنگد تا سرانجام در این نبرد پیروز شود. به همین ترتیب، مانع را، پشت مانع، جلوی پای آنها می گذارد. شاید بتوان شخصیت فلچر را یکی از نقاط ضعف نمایش دانست. زیرا آن طور که باید و شاید انگیزه های او برای درک مخاطب بررسی نمی شود.

بخوانید  چهار بازی انحصاری ایکس باکس به پلی استیشن می آیند

براندون والترز در نقش نولا فلچر در فیلم دوردست

در سال‌های اخیر، شاهد گسترش سریال‌های مختلف با موضوعات غربی و ماجراجویی در مزرعه بوده‌ایم. شاید هنگام تماشای سریال Faraway Downs به یاد سریال Yellowstone یا سریال 1923 بیفتید. که داستان اصلی آن حول محور مالکیت زمین و همچنین جنایات خشونت آمیز می چرخد. همچنین سریال Godless از سرویس استریم نتفلیکس وجود دارد که در یک شهر کوچک اتفاق می افتد و بیوه جوانی را دنبال می کند که یک مزرعه را تصاحب کرده است. سریال Far Away یک اتفاق قابل ستایش در سینمای استرالیا است که زمان بیشتری را به بازیگران خود اختصاص می دهد.

مجموعه دوردست ها به طور کامل به انتقادات فیلم استرالیایی از منجی سفیدپوستان نمی پردازد. با توجه به شخصیت لیدی سارا، این غیر ممکن بود. با این اوصاف، این سریال زمان بیشتری را با شخصیت‌های بومی می‌گذراند و به جای به حاشیه راندن، داستان اصلی و آرزوهای آن‌ها را گسترش می‌دهد. به طور کلی، این سریال یک درام معمولی و کسل کننده را به حماسه بزرگی تبدیل می کند که در ابتدا باز لورمن در نظر گرفته بود. در پایان اگر از فیلم استرالیا خوشتان آمد، تماشای سریال دوردست را به شدت توصیه می کنیم; به خصوص اینکه برندون والترز در نقش نولا بسیار برجسته است و مورد توجه و تمجید بسیاری از منتقدان قرار گرفته است.


سریال هایی شبیه به سریال های دور

کوین کاستنر در فصل چهارم سریال یلوستون

سری یلوستون

سری یلوستون

  • بازیگران: کوین کاستنر، لوک گرایمز و کلی رایلی
  • سال انتشار: 2018 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: 47

یلوستون داستان خانواده داتون به رهبری جان داتون را روایت می کند که بزرگترین مزرعه یکپارچه آمریکا به نام یلوستون را اداره می کند. مزرعه ای که همیشه مورد حمله گروه های مختلف قرار می گیرد. داستان حول یک درام خانوادگی در مورد مزرعه مرزی Broken Rock و Indian Reservation، پارک ملی Yellowstone و توسعه دهندگان می چرخد.


شخصیت های اصلی مینی سریال Godless

سریال بی دین

بخوانید  امکان یک بازی جدید معرفی نشده برای پلی استیشن 5 در سال 2023

سریال نامقدس

  • بازیگران: جیمز اوکانل، میشل داکری و اسکات مک‌نیری
  • سال انتشار: 2017
  • تعداد قسمت ها: 7

یک جنایتکار بدنام به نام فرانک گریفین و گروه یاغی او ماموریت مهمی داشتند. ماموریت آنها انتقام گرفتن از گود بود. یکی از اعضای سابق این گروه که به برادری خود خیانت کرد. روی که از برادران سابق خود فرار کرد، به یک شهر معدنی منزوی به نام لا بل، نیومکزیکو پناه برد. او زندگی خود را در این شهر با آلیس فلچر ادامه می دهد. یک بیوه سرسخت و طرد شده. وقتی خبر به لا بل (شهری که بیشتر توسط زنان اداره می شود) می رسد، همه متوجه می شوند که گریفین برای زندگی در شهر آنها آمده است. به همین ترتیب، مردم این شهر گرد هم می آیند و متحد می شوند تا گریفین را از این باند قاتل محافظت کنند.


جسیکا ماتن و کیووا گوردون در کنار ماشین در سریال بادهای تاریک

سریال بادهای تاریک

مجموعه ای از بادهای تهدید کننده

  • بازیگران: جان مک کلارن، کیووا گوردون و نوآ امریک
  • سال انتشار: 2022 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: 12

سریال بادهای شوم داستان دو افسر پلیس ناواهو از جنوب غربی به نام های جو لیفرن و جیم چی را دنبال می کند که در دهه 1970 زندگی و کار می کنند و در این مدت یک پرونده قتل عجیبی رخ می دهد که توجه این دو مامور را به خود جلب می کند. لیفورن و چی که مدام در جستجوی سرنخ‌های مختلف برای حل این پرونده قتل هستند، مجبور می‌شوند در موقعیت‌های مختلف باورهای خود را زیر سوال ببرند و چیزهای زیادی را زیر سوال ببرند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر