امکان یک بازی جدید معرفی نشده برای پلی استیشن 5 در سال 2023


صفحه لینکدین یکی از کارمندان سونی اینتراکتیو اینترتینمنت به برنامه‌ای برای راه‌اندازی یک بازی شخص اول اعلام‌نشده در اواخر سال جاری اشاره می‌کند.

سال 2023 تاکنون سال پرمشغله ای برای گیمرها بوده است و با نگاهی به بازی هایی که در آینده عرضه می شوند، می توان گفت که این روند همچنان ادامه دارد. با این حال، وقتی نوبت به بازی‌های انحصاری سونی برای پلی‌استیشن می‌رسد، برنامه سالانه سونی نسبتاً سبک‌تر است و تنها بازی اول‌پارتی PS5 که رسماً برای سال 2023 در نظر گرفته شده، Marvel’s Spider-Man 2 است. با این حال ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد که تا به حال از آنها اطلاعی نداشتیم.

این شایعه بر اساس اطلاعات به دست آمده از صفحه LinkedIn Dylan S.، طراح ارشد VFX در سونی اینتراکتیو اینترتینمنت است که روی «جلوه‌های بصری ویژه و واقعی برای فیلم‌ها، بازی‌ها و تولیدات تلویزیونی» برای این تجارت کار می‌کند. او قبلاً روی توسعه God of War Ragnarok کار کرده بود و نکته جالب اینجاست که پروفایل وی به پروژه ای ناشناخته مربوط به سال 2023 اشاره دارد که هنوز اعلام نشده است.

اشاره به پروژه اعلام نشده PS5 در پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان سونی

این پروژه چه بازی می تواند باشد هنوز مشخص نیست و فقط حدس و گمان در مورد آن وجود دارد. اما یکی از احتمالاتی که می توان مطرح کرد، بازی چند نفره و مستقل Naughty Dog The Last of Us است که هنوز به طور رسمی اعلام نشده است و تاریخ انتشار خاصی هم ندارد.

از سوی دیگر، شایعات اخیر حاکی از آن است که رویداد PlayStation Showcase برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است. بنابراین به احتمال زیاد ما به زودی در مورد برنامه های سونی برای سال 2023 اطلاعات بیشتری خواهیم داشت.

بخوانید  نقد فیلم جاده خاکی | یک کمدی جاده‌ای از پسر جعفر پناهی!
تحریریه مجله بازی یک گیمر