اولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys; بازگشت هوملندر و بیلی بوچر


در طول CCXP، آمازون اولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys را منتشر کرد که در آن شاهد دو طرف بین افراد هستیم.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد. در جریان پنل آمازون در CCXP، اولین تریلر فصل جدید سریال Boys نمایش داده شد که در آن شاهد اتفاقات پس از پایان فصل سوم The Boys تا رویارویی Hollmander و Billy Butcher هستیم. همچنین به نظر می رسد که هوملندر اکنون هویت واقعی خود را می پذیرد و بدون پنهان کردن آن در انظار عمومی ظاهر می شود. می توانید ادامه دهید اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال The Boys در آمازون یوتیوب تماشا کنید.

کارل اوربان، آنتونی استار، جک کواید، لاز آلونسو، ارین موریارتی، کارن فوکوهارا، تومر کاپون، دومینیک مک الیگوت، کامرون کرافتی، جسی آشر، چیس کرافورد، کلودیا دامیت، کولبی مینیفی، والری کری، جفری مورگان، سیمون دگان و سوزان هیوارد، آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل چهارم پسران هستند و به ایفای نقش پرداختند. مثل سه فصل گذشته اریک کریپکه، ایوان گلدبرگ و ست روگنهمچنین تولید فصل چهارم سریال پسران را بر عهده دارند.

فصل چهارم سریال پسران در تاریخ نامعلومی در سال 2024 از آمازون پرایم پخش می شود، فصل چهارم سریال پسران نیز مانند سه فصل گذشته در 8 قسمت تولید شد. علاوه بر این، سریال Gen V برای فصل دوم تمدید شده است و اسپین آف دیگری از سریال Sons در دست ساخت است که در مکزیکو سیتی، مکزیک اتفاق خواهد افتاد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Why Honkai: Star Rail Players Have Stuck With The Game For A Year--And What Needs To Change