اولین تریلر سری Fallout یک ماجراجویی در دنیای پسا آخرالزمانی را نشان می دهد


در طول CCXP، آمازون اولین تریلر از سری Fallout را منتشر کرد و به طرفداران نوید یک اقتباس هیجان انگیز را داد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از سری Fallout منتشر شد. در CCXP، آمازون به قول خود عمل کرد و اولین تریلر سری Fallout را در طول پنل خود منتشر کرد. در طول تریلر سریال، با شخصیت های اصلی داستان، کیهان سریال، طنز معروف بازی و همچنین خیلی چیزهای دیگر آشنا می شویم. جلوه های ویژه حداقل در ارائه آن قابل قبول و با کیفیت است. این تریلر بر روی شخصیت لوسی تمرکز دارد، اما در طول تریلر شخصیت های دیگری مانند غول را می بینیم که در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آمازون علاوه بر تریلر، 4 پوستر از سری Fallout را نیز منتشر کرد که بر روی شخصیت های اصلی داستان مانند لوسی، غول، سگ و یک شخصیت دیگر تمرکز دارد که در زیر مشاهده می کنید:

الا پورنل، والتون گوگینز، کایل مک لاکلان، زلیا مندز جونز، آرون موتن، ساریتا چادری، مایکل امرسون، لزلی اوگامز، مایک دویل و زک گیلاساز جمله بازیگران حاضر در سریال Fallout و ایفای نقش هستند. جاناتان نولان و لیزا جویسازندگان و سازندگان سریال Westworld به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. جاناتان نولانسازنده سریال Westworld 3 قسمت اول سریال Fallout را کارگردانی کرد.

علاوه بر این، جنوا رابرتسون-کوئتفیلمنامه نویس کاپیتان مارول و توم ریدر با هم گراهام واگنر، نویسنده سریال های The Office، Portlandia، Baskets و Silicon Valley به عنوان شورانر در سریال Fallout حضور داشت. همچنین تاد هاواردکارگردان سری بازی های Fallout به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جاناتان نولان و لیزا جوی در این سری بازی فعالیت می کند.

بخوانید  Spinoff Prequel Game Of Thrones عنوان جدید و سایر جزئیات کلیدی دریافت می کند

پخش سریال Fallout در 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) در آمازون آغاز خواهد شد. Fallout یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که میلیون‌ها نسخه فروخته است. این در حالی است که تاد هاوارد به تازگی ساخت Fallout 5 را تایید کرده است، اما این بازی پس از تولید و انتشار بازی The Elder Scrolls VI تولید و عرضه نخواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر