انواع کمپین هایی که می توان در تبلیغات گوگل ایجاد کرد – بازاریابی دیجیتال راه


در این مقاله “وی دیجیتال مارکتینگ” به معرفی انواع کمپین های گوگل ادوردز پرداخته و ویژگی های هر یک را ذکر کرده است.

آیا چیزی در مورد تبلیغات گوگل می دانید؟ آیا شما هم به دنبال تبلیغات در اینترنت هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در جای درستی هستید! امروزه، تبلیغات اینترنتی، از جمله گوگل ادوردز، دنیای تجارت مدرن را هدایت کرده است. اگر شما هم به دنبال دوره رایگان گوگل ادز هستید، قبل از هر چیز باید بدانید که کدام کمپین های تبلیغاتی گوگل برای رسیدن به هدف شما مناسب هستند.

اینجاست که ما در V Digital Marketing به شما کمک می کنیم، از تبلیغات نمایشی گرفته تا تبلیغات صفحه نتایج جستجو.. ما اینجا هستیم تا شما را با کمپین‌ها و خدمات Google Ads آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید.

انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل

در گوگل ادوردز، کمپین ها می توانند کمک بزرگی به کسب و کارها کنند. هنگام ایجاد یک کمپین، ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. هدف ممکن است فروش، جذب مشتری باشد (رهبری)افزایش آگاهی از برند، تبلیغ اپلیکیشن یا افزایش ترافیک وب سایت. پس از تعیین هدف، مرحله دوم انتخاب نوع کمپین مناسب است.; اما سوال اصلی اینجاست که به غیر از کمپین جستجو، چه انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل در ایران فعال هستند؟ در ادامه با این کمپین ها به طور کامل آشنا خواهید شد. با انتخاب نوع کمپین مناسب می توانید بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود بدست آورید.

نمایش کمپین تبلیغاتی (نمایش کمپین)

کمپین تبلیغاتی نمایشی یکی از راه‌های علاقه‌مند کردن مخاطبان به محصولات شماست. اما هنوز برای جذب او تلاشی نکرده اند. این کمپین تبلیغاتی گوگل شبکه نمایش گوگل یا از شبکه نمایش گوگل استفاده می کند. در WeDigiMarketing، ما این خدمات Google Ads را به صورت حرفه ای با تمرکز بر نتایج و عملکرد ارائه می دهیم.. در این کمپین می توانید محتوای تبلیغاتی خود را در بین مخاطبان سازگار با ویژگی های مخاطب هدف خود توزیع کنید.. این محتوا در وب سایت های شریک Google نمایش داده می شود و برای هر نمایش هزینه ای به صاحبان وب سایت پرداخت می شود..

بخوانید  The Man of Steel top the Fortress of Solitude در پوستر فصل سوم سریال سوپرمن و لوئیس

یکی از اهداف این کمپین افزایش آگاهی از برند شماست. این می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، می توانید انتخاب کنید که تبلیغات شما کجا و چگونه نمایش داده شود. ما آموزش جامع و رایگان در مورد تبلیغات گوگل در وب سایت خود ارائه می دهیم. این دوره ها به شما کمک می کند تا از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و تبلیغات خود را به بهترین نحو در بین مخاطبان مناسب توزیع کنید..

کمپین خرید (کمپین خرید)

با کمپین خرید Google Ads، ویژگی های محصول شما در صفحه نتایج به عموم ارائه می شود. در V Digi Marketing، خدمات گوگل ادز به صورت حرفه ای و بر اساس عملکرد و نتایج ارائه می شود.. برای اجرای تبلیغات خرید، باید محصولات خود را بشناسید Google Merchant Center وارد. سپس گوگل آنها را به کاربرانی که محصولات مشابه را جستجو می کنند نمایش می دهد.

کمپین فروش گوگل ادز متمرکز بر محصول است و زمانی که کاربر جستجو می کند، تبلیغات به آنها نشان داده می شود.. این به کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را بدون نیاز به رفتن به فروشگاه خود می دهد و سپس تصمیم می گیرد کدام یک را ببیند.. کمپین خرید یک گزینه عالی برای افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه های آنلاین است. شما می توانید با ارائه دقیق و جذاب ویژگی های محصول خود، مشتریان را به خرید تشویق کنید.. متاسفانه کمپین خرید گوگل ادز در ایران قابل اجرا نیست. اما اگر مخاطبان شما خارج از ایران هستند، می توانید با استفاده از این ابزار فروش خود را افزایش دهید.

کمپین ویدیویی

کمپین ویدیویی یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین روش های تبلیغاتی در گوگل ادز است.. در وب سایت V Digi Marketing می توانید دوره کامل آموزش گوگل ادز را به صورت رایگان دنبال کنید.. با کمپین ویدیویی، می توانید مخاطبان خود را بر اساس علایق آنها هدف قرار دهید. به عنوان مثال، با استفاده از ویدئو، می توانید به ترکیبی از مشخصات جمعیتی مانند سن و جنسیت دسترسی داشته باشید..

یکی از جالب ترین نکات این است که در 5 ثانیه اول تبلیغ شما بدون اجازه کاربر نمایش داده می شود.; اما آنها بعد از این مدت تصمیم می گیرند که ادامه دهند یا نه. به همین دلیل است که کیفیت تبلیغ شما می تواند تاثیر قابل توجهی بر نرخ بازگشت سرمایه داشته باشد.. تبلیغات ویدیویی به سه صورت قابل نمایش است; در جستجوی YouTube، درست قبل یا بعد از ویدیویی که کاربر در حال تماشای آن است و در صفحه تماشای ویدیو قرار دارد. هنگامی که همزمان ویدیو و تبلیغات نمایش می دهید، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بخوانید  MLB The Show 23 در روز اول Game Pass عرضه می شود، Jazz Chisholm به عنوان ستاره جلد معرفی شد.

کمپین افزایش نصب اپلیکیشن

کمپین افزایش نصب اپلیکیشن یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی برای تبلیغ اپلیکیشن ها است. وب سایت V Digimarketing خدمات Google Ads را با تمرکز بر عملکرد و نتایج ارائه می دهد.. این کمپین نه تنها نصب برنامه شما را افزایش می دهد، بلکه می توانید همان کاربرانی که برنامه شما را نصب کرده اند را به اقدامات خاصی مانند خرید یا پیوستن هدایت کنید.. برای دارندگان برنامه اندروید، این کمپین می تواند به آنها کمک کند تا قبل از انتشار عمومی، کاربران زیادی را جذب کنند..

یک نکته جالب این است که شما نیازی به صرف زمان زیادی برای طراحی تبلیغات خود ندارید.. کافی است اطلاعاتی مانند متن آگهی، قیمت پیشنهادی و مکان مورد نظر را به گوگل بدهید تا گوگل بر اساس آن آگهی شما را طراحی کند.. حتی می توانید به گوگل اجازه دهید تصویر یا ویدیوی مناسبی را انتخاب کرده و به کاربر نشان دهد.. هزینه ها بر اساس دو مدل محاسبه می شود; هزینه هر نصب یا هزینه هر اقدام. در مدل دوم، زمانی برای تبلیغات پرداخت می‌کنید که فردی در نتیجه تبلیغات، کاری خاص انجام دهد. به عنوان مثال، وارد کردن اطلاعات شخصی. اما در مدل اول به محض نصب اپلیکیشن، هزینه تبلیغات را از شما دریافت می کنندد

کمپین هوشمند

کمپین های هوشمند یکی از ساده ترین راه ها برای تبلیغات در گوگل ادز است.. در سایت V Digimarketing می توانید آموزش کامل گوگل ادز را به صورت رایگان دنبال کنید و از سایر خدمات ما بهره مند شوید.. این کمپین یک سری وظایف پیش فرض را برای شما انجام می دهد و مشکلات پیاده سازی را کاهش می دهد. برای کسانی که زمان زیادی برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی ندارند یا بودجه کافی ندارند ممکن است مناسب باشد، البته برای ایران نه، در کل بهتر است زیاد از این نوع تبلیغات استفاده نکنند.کمپین و از یک کمک بگیرید. مدیر کمپین حرفه ای برای این.

بخوانید  انتشار اولین تریلر فیلم Shazam 2

کمپین محلی

در کمپین تبلیغاتی محلی، از تبلیغات جستجو و نمایش برای جلب توجه مخاطب در یک منطقه خاص استفاده می شود.. اکثر مردم از این روش برای جذب مخاطبان محلی استفاده می کنند، به ویژه در مشاغل خدماتی مانند رستوران ها، خیاط ها، مکانیک ها و سالن های زیبایی.. با این روش بازدید حضوری از فروشگاه نیز افزایش می یابد.

پویش کشف

پویش کشف اخیراً به تیم گوگل ادز پیوسته است و تفاوت های زیادی با سایر کمپین های تبلیغاتی گوگل دارد.. این کمپین تبلیغاتی را بر اساس رفتار کاربر نمایش می دهد بدون اینکه منتظر عبارات یا کلمات خاصی باشد.. در ابتدا برای نمایش در برنامه Google طراحی شده بود. اما با گسترش آن، اکنون در یوتیوب و جیمیل نیز وجود دارد. با گسترش کانال ها، تبلیغ کنندگان می توانند تجربیات فراموش نشدنی را در هر مرحله از سفر مشتری ارائه دهند.

نتیجه

تبلیغات گوگل انواع مختلفی وجود دارد که می تواند به موفقیت بیشتر تبلیغات شما کمک کند، وب سایت دیجی مارکتینگ آن خدمات گوگل ادز را به حرفه ای ترین روش ارائه می دهد.. دارد تبلیغات گوگل علاوه بر کمپین شبکه جستجو، انواع دیگری از کمپین ها وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. گزینه اول یک کمپین هدفمند است که کاربران را بر اساس عملکرد آنها توصیف می کند.

V. بازاریابی دیجیتال، با تمرکز بر نتایج و عملکرد، خدمات Google Ads را به صورت حرفه ای و کارآمد ارائه می دهد.. علاوه بر این، یک دوره رایگان Google Ads را برای کسانی که علاقه مند به آموزش هستند ارائه می دهد تا آنها را از مبتدی تا حرفه ای در این زمینه قوی کند..

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر