تریلر نمایش تلویزیونی Fallout از Prime Video شما را به بیابان می برد



آیا برای بازگشت به صحرا آماده اید؟ در نهایت، اولین تریلر از اقتباس لایو اکشن Amazon Prime Video از سری بازی های ویدیویی Fallout منتشر شد که به ما نشان می دهد دقیقاً چه انتظاری را برای اولین بار این مجموعه در اوایل سال آینده داشته باشیم. با توجه به آن دو دقیقه و نیم، هواداران مسابقات احساس راحتی خواهند کرد.

تریلر بینندگان را با لوسی (الا پورنل) آشنا می‌کند، یک ساکن خرک که در Vault 33 متولد و بزرگ شده است، واقع در جایی در کالیفرنیا. او هرگز صحرا را تجربه نکرده یا واقعاً ندیده است که دنیای بیرون چگونه است. یعنی تا زمانی که او برای شروع ماجراجویی خود جرأت کند.

لوسی یکی از سه شخصیت اصلی سریال است. این تریلر همچنین ماکسیموس (آرون موتن)، یکی از اعضای گروه Brotherhood of Steel را در طول بازی ها معرفی می کند. سرانجام با The Ghoul (والتون گوگینز) آشنا می شویم. او قبل از اینکه بمب‌های هسته‌ای ایالات متحده را نابود کند، زنده بود و توانست به مدت 200 سال زنده بماند و تبدیل به یک شکارچی جایزه نمادین شود. با این حال، شما او را فقط در نقش The Ghoul نخواهید دید. این تریلر همچنین زندگی او را به عنوان کوپر هاوارد قبل از پایان جهان نشان می دهد و نشان می دهد که ایالات متحده آمریکا چقدر با دنیای واقعی ما متفاوت بود.

جاناتان نولان، مجری برنامه، در گفتگو با GameSpot در یک مصاحبه میزگرد، نحوه کاوش در نسخه آمریکایی Fallout را قبل و بعد از رها شدن بمب توضیح داد.

بخوانید  معرفی کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید Diablo 4

او توضیح داد: «دنیای آمریکایی در بازی‌ها این آمریکای استثنایی است، آمریکای دوران آیزنهاور که هرگز واترگیت، ویتنام و وودستاک را نداشت. او هرگز در مورد گناهان و تخلفات خود با خودش صحبت نکرد و فقط در یک قرن دیگر آمریکایی غوغا کرد – 100 سال دیگر از این جنجال در آمریکا که سپس به پایان وحشتناکی می رسد.

با این حال، اگرچه هرکسی که بازی‌های Fallout را بازی کرده است، می‌داند که جهان، پیش از بمب‌ها، ظاهراً در حالت دائمی دهه 1940 گیر کرده است، خطوط بسیار واضحی وجود دارد که نولان و تیم خلاق سری قادر به ردیابی آن‌ها هستند. این البته شامل اخوان فولاد، یک گروه شبه نظامی خودخوانده می شود که اساسا خود را به عنوان حاکمیت قانون در سرزمین بایر می بیند، اگرچه بسیاری از مردم با آن مخالف هستند.

«وقتی با آنها ملاقات می کنیم، نمی دانیم که آیا [the Brotherhood of Steel is] خوب یا بد، و این یکی از چیزهایی است که شخصیت آرون به بررسی آن می پردازد.» نولان درباره ماکسیموس می گوید.

Fallout در تاریخ 24 آوریل به Prime Video می رسد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.