معرفی کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید Diablo 4

بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن سال جاری (16 خرداد) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Xbox One و PC در دسترس خواهند بود. همچنین باید گفت که بلیزارد قصد دارد اطلاعات و جزئیات بیشتری از محتوای نهایی این بازی و مکانیک های پیشرفت را در تاریخ 20 آوریل سال جاری (31 فرودین) در اختیار کاربران قرار دهد.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ آیا نسخه های قبلی را امتحان کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در این ویدیوی تقریباً دقیقه ای مشاهده می کنید، سازندگان Diablo 4 نگاهی به Rogue و نحوه مبارزه کلاس در این تریلر دارند. با انتخاب این کلاس، کاربران می توانند از سلاح های دوربرد مانند تیر و کمان و ضربات غوغایی سریع برای از بین بردن دشمنان خود استفاده کنند. علاقه مندان به این سری می توانند بازی را پیش خرید کنند.

دانلود از آپارات

بلیزارد اینترتینمنت به تازگی تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر کرده است که بر روی معرفی کلاس Rogue تمرکز دارد.

بدون شک می توان Diablo 4 را یکی از موردانتظارترین آثار دنیای بازی های ویدیویی دانست. این اثر به دلیل وجود کلاس های مختلف و روش های مبارزه متفاوتی که هر یک از این کلاس های معرفی شده در اختیار کاربران قرار می دهد، توانایی ایجاد تجربه ای به یاد ماندنی را برای علاقه مندان به این سبک از دنیای بازی دارد. البته در جریان اخبار بازی های ویدیویی، ساعاتی پیش سازندگان Diablo 4 تریلر جدیدی از این اثر منتشر کردند. این ویدئو بر روی معرفی کلاس Rogue تمرکز دارد. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید.

بخوانید  نسخه جدید Disney Plus Star Wars و Marvel 4K Blu-Ray اکنون برای پیش خرید آماده شده است.