نسخه جدید Disney Plus Star Wars و Marvel 4K Blu-Ray اکنون برای پیش خرید آماده شده است.

دومین دسته از نمایش‌های مارول و جنگ ستارگان دیزنی پلاس اکنون برای پیش‌سفارش در بلوری 4K و بلو-ری استاندارد در دسترس است. چهار نسخه جدید قرار است در 30 آوریل عرضه شوند: شاهین و سرباز زمستان، شوالیه ماه، جنگ ستارگان: آندور و جنگ ستارگان: اوبی وان کنوبی. درست مانند اولین دسته از دیزنی + بلوری که سال گذشته منتشر شد، این نمایش ها به طور انحصاری در بسته بندی استیل بوک کلکسیونی و با سه کارت هنری عرضه می شوند.

در زمان نگارش این مقاله، پیش‌سفارش‌ها فقط در والمارت موجود بود. قیمت کمی است فرد در حال حاضر، زیرا دو تا از نمایش‌ها در حال حاضر در بلوری استاندارد گران‌تر از همتایان 4K خود هستند. تمام نسخه های 4K هر کدام 45 دلار قیمت دارند که در واقع 10 دلار کمتر از قیمت های فهرست Mandalorian، Loki و WandaVision است. احتمال افزایش این قیمت ها وجود دارد. قیمت‌های Walmart Blu-ray معمولاً ظرف چند روز پس از دردسترس شدن فیلم‌ها/نمایش‌ها برای پیش‌سفارش تغییر می‌کند.

بیایید نگاهی دقیق تر به چهار نسخه آینده بیندازیم. و اگر همچنان می‌خواهید نسخه‌های سال گذشته را دریافت کنید، ما فهرستی از هشت نسخه فیزیکی Disney+ Marvel و Star Wars با کیفیت 4K و بلوری استاندارد را در زیر گردآوری کرده‌ایم.

دیزنی + در بلوری نمایش می دهد

آیا مشتاقانه منتظر دیدن این نسخه های بعدی هستید؟ مجموعه موجود نمایش‌های دیزنی پلاس را که به Blu-ray پرش کرده‌اند، بررسی کنید.

دیزنی پلاس بلوری

تحریریه مجله بازی یک گیمر