میراث هاگوارتز – چگونه حیوانات را برای ویواریوم خود دستگیر کنید


دنیای جادوگران پر از انواع موجودات جادویی است و در میراث هاگوارتز با بسیاری از آنها روبرو خواهید شد. در نهایت، شما راهی برای اهلی کردن آنهایی که در طبیعت هستند باز خواهید کرد. در اینجا راهنمای جانوران میراث هاگوارتز ما است تا به شما کمک کند حیوانات را برای ویواریوم خود در اتاق مورد نیاز شکار کنید.

Quest مورد نیاز برای باز کردن قفل Vivarium

مکانیک های Vivarium و Beast در میراث هاگوارتز در نیمه راه کمپین در دسترس قرار گرفتند. هنگامی که یک ماموریت اصلی را تکمیل کردید محاکمه پرسیوال راکهامچند مورد دیگر ظاهر می شود:

  • Urtkot’s Bar – این شما را به مقبره ای می برد که در آن باید پازل های درب پروانه/پروانه را حل کنید.
  • Guardian’s Lunar Lament – این به شما طلسم Alohomora می دهد تا بتوانید قفل درها و صندوقچه ها را باز کنید. به همین ترتیب، به یک تلاش جانبی منتهی می شود که در آن شما باید برای ارتقای Alohomora، ماه های Demiguise را جمع آوری کنید.
  • کلاس هیولا – این اولین بار است که در این کلاس شرکت می کنید. در اینجا شما یاد خواهید گرفت که چگونه موجودات جادویی را نوازش کنید و به آنها غذا بدهید.

پس از انجام کارهای بالا، باید یک ماموریت اصلی به نام The Elf، Nab-Sack و Loom دریافت کنید. این قسمتی است که در آن به شما آموزش می‌دهند که چگونه حیوانات را در میراث هاگوارتز شکار کنید.

چند ساعت پس از شروع کمپین قادر خواهید بود حیوانات را شکار کنید.
چند ساعت پس از شروع کمپین قادر خواهید بود حیوانات را شکار کنید.

جن، ساک ناب و ماشین بافندگی

دیک جن خانه طناب ها را به شما نشان می دهد و طلسمی به نام Nab-Sack در اختیار شما قرار می دهد. اصل مطلب اینجاست:

  • Nab-Sack را به عنوان بسته پروتون از Ghostbusters در نظر بگیرید. شما به موجودی نزدیک می شوید و تیری را شلیک می کنید که آن را به درون کیسه ناب می کشد. و، نه، روی ارواح قلعه هاگوارتز کار نمی کند (این در بسیاری از سطوح اشتباه است).
  • برای آسان‌تر کردن کارها، می‌خواهید مخفی کاری را با Disillusion فعال کنید. این مانع از تشخیص رویکرد شما توسط حیوانات می شود. سپس، Levioso را به سمت هدفی پرتاب کنید تا موقتاً از حرکت آنها جلوگیری کنید.
  • هنگامی که طلسم Nab-Sack خود را اجرا کردید، یک فرمان دکمه ظاهر می شود، بنابراین حتما آن را فشار دهید. چندین پیپ نشان دهنده تعداد دفعاتی است که برای فشار دادن موفقیت آمیز دکمه نیاز دارید.
  • حیوانات عجله می کنند و فرار می کنند، بنابراین شما باید آنها را شکار کنید و یک بار دیگر از Nab-Sack استفاده کنید. اگر خیلی طول بکشد، پیپ ها تمام می شوند و باید از صفر شروع کنید.
  • مواردی وجود دارد که حیوانات خیلی می ترسند و فرار می کنند یا پرواز می کنند. فقط سریع به جلو و عقب حرکت کنید تا دوباره ظاهر شوند.
بخوانید  زمان شروع بازی Destiny 2 Spire Of The Watcher Dungeon
هنگامی که حیوانات را در ویواریوم خود قرار می دهید، برای به دست آوردن مواد، آنها را نوازش کرده و به آنها غذا می دهید.
هنگامی که حیوانات را در ویواریوم خود قرار می دهید، برای به دست آوردن مواد، آنها را نوازش کرده و به آنها غذا می دهید.

لانه های جانوران

Elf، Nab-Sack و Loom Quest فقط با حیوانات خانگی رام شده مانند Puffskein، Jobberknoll و Mooncalf سروکار دارید. با این حال، جانوران بیشتری وجود دارد که می توانید در میراث هاگوارتز شکار کنید. اگر به نقشه نگاه کنید، نمادهای پنجه حیوانات را خواهید دید که نشان دهنده لانه جانوران گونه های مختلف است. اینها شامل موجودات کمیاب تر مانند اسب شاخدار و هیپوگریف است.

ده ها گونه منحصر به فرد برای کشف در دنیای بازی وجود دارد.
ده ها گونه منحصر به فرد برای کشف در دنیای بازی وجود دارد.

ویواریوم

پس از تکمیل اهداف اولیه، به اتاق مورد نیاز بازگردید. این زمانی است که قفل Vivarium را در میراث هاگوارتز باز می کنید، پناهگاهی برای همه جانورانی که اسیر کرده اید.

شما می توانید حیوانات اسیر شده خود را در اینجا رها کنید، اما چند اخطار وجود دارد:

  • هر ویواریوم می تواند تا 12 حیوان داشته باشد.
  • شما محدود به چهار گونه مختلف هستید.
  • این بدان معناست که شما می توانید 11 پافسکین و 1 هیپوگریف داشته باشید. از طرف دیگر، اگر 1 پافسکین، 1 جابرکنول، 1 ماه گوساله و 1 هیپوگریف دارید، نمی‌توانید موجود دیگری از گونه‌های مختلف را اضافه کنید.
Vivarium محدودیت هایی دارد، اما به زودی گزینه های اضافی را باز خواهید کرد.
Vivarium محدودیت هایی دارد، اما به زودی گزینه های اضافی را باز خواهید کرد.

نوازش کن و غذا بده

اکنون که یک Vivarium در هاگوارتز Legacy دارید، می‌توانید حیوانات را نوازش کنید و به آنها غذا بدهید (مشابه کاری که در طول کلاس Beast انجام دادید). از برس خود استفاده کنید و به آنها غذا بدهید. باعث رفتن آنها خواهد شد فضولات موادی که می توانند برای ارتقاء دنده و ویژگی ها / مزایای استفاده شوند.

در اینجا برخی از جزئیات اضافی وجود دارد:

  • خود مواد را می توان از فروشگاه Brood and Peck در گوشه شمال شرقی Hogsmeade خریداری کرد. این می تواند در زمان شما صرفه جویی کند در صورتی که هنوز با هیچ موجودی روبرو نشده اید.
  • همچنین می‌توانید طرح‌های Beast Feeder و Beast Toybox را از فروشگاه Tomes and Scrolls در بخش جنوبی Hogsmeade خریداری کنید. شما می توانید این سازه ها را در Vivarium با طلسم Evanesco بسازید.
  • کمی بعد در بازی، یک کوئست دریافت خواهید کرد که به شما امکان پرورش حیوانات را می دهد تا بتوانند فرزندانی داشته باشند.
  • علاوه بر این، پیشرفت بیشتر از طریق Hogwarts Legacy Beast Capture و Tame arc، بیوم های اضافی Vivarium را باز می کند.
بخوانید  تایید نسخه بعدی سری Sid Meier's Civilization
هر از گاهی موجودات رام شده خود را بررسی کنید.
هر از گاهی موجودات رام شده خود را بررسی کنید.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر