تایید نسخه بعدی سری Sid Meier’s Civilization


Firaxis اعلام کرد که تغییرات قابل توجهی در تیم بازی سازی این استودیو ایجاد خواهد شد. انتشار بعدی در سری Sid Meier’s Civilization نیز تایید شده است.

استودیو Fraxis تایید کرده است که قسمت بعدی سری Sid Meier’s Civilization در حال توسعه است. ساحل ادطراح اصلی سری بازی Civilization VI نقش خود را به عنوان کارگردان خلاق در نسخه آینده ادامه خواهد داد. ضمن تایید ساخت نسخه بعدی این سری استراتژی نوبتی، تغییرات قابل توجهی در این استودیوی بازی سازی متعلق به توکی گیمز ایجاد شده است. جیمز سولومونمدیر XCOM و استیو مارتینرئیس پراکسیس شرکت را ترک خواهد کرد.

هدر هزن، رئیس استودیو جایگزین مارتین خواهد شد. او گفت: “من از اینکه فرصت دارم میراث دیرینه استودیو را ادامه دهم و با اعلام اینکه Fraxis در حال توسعه قسمت بعدی مجموعه افسانه ای Civilization است، شروع کنم، هیجان زده هستم.” من خوش شانس هستم که با برخی از بهترین توسعه دهندگان در صنعت بازی کار می کنم و قصد داریم سری Civilization را به سطوح جدید هیجان انگیزی برای میلیون ها بازیکن در سراسر جهان ببریم.”

به گزارش 2K، مجموعه Civilization از زمان عرضه اش در سال 1991 تاکنون بیش از 65 میلیون نسخه فروخته است. بازی Civilization VI در سال 2016 منتشر شد و تا به امروز پرفروش ترین نسخه از این سری است. Firaxis همچنین اضافه کرد که این برنامه قصد دارد به پشتیبانی از بازی جدید Marvel’s Midnight Suns با محتوای بیشتر ادامه دهد. در همان زمان، این استودیو همچنین پروژه های خلاقانه جدیدی را برای تیم های خود بررسی خواهد کرد.

بخوانید  داستان های فرعی جالب God of War Ragnarok
تحریریه مجله بازی یک گیمر