داستان های فرعی جالب God of War Ragnarok

God of War Regnarok شامل مراحل فرعی مهمی است که ارزش تجربه کردن را دارند و داستان خودشان را روایت می کنند. یک گیمر در یک ویدیوی جدید به بررسی برخی از این داستان ها می پردازد.

برخی از مراحل فرعی بیشتر بر روی ایجاد یک چالش خاص برای بازیکن متمرکز هستند و برخی از آنها روایت را به عنوان اولویت خود می شناسند. ویدیوی جدید ساخته شده توسط یک گیمر برای شما کاربران عزیز به بررسی هفت بعلاوه یک داستان فرعی شنیدنی در God of War Ragnarok می پردازد.

گیمرهای علاقه مند به بازی God of War Ragnarok می دانند که روایت در این اثر از استودیوی سانتا مونیکا سونی به داستان اصلی محدود نمی شود. در بخش‌های مختلف 9 پادشاهی نورس واقع در God of War Ragnarok، مراحل فرعی مختلفی را با کریتوس می‌بینیم که درک مخاطب را از شخصیت‌ها، زمینه داستان و دنیای بازی افزایش می‌دهد.

بازی God of War Ragnarök که دارای شخصیت هایی مانند Freya، Odin، Thor، Mimir، Engrbudda و Atreus است، حدود دو ماه پیش توسط بخش سرگرمی های تعاملی سونی برای بازیکنان پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی ویدیویی یک رکورد موفقیت آمیز برای SIE بود و در پنج روز اول انتشار خود 5.1 میلیون نسخه فروخت.

می توانید گیفت کارت های مختلف را از ایرانی کارت خریداری کنید.

ویدیو را در کانال یوتیوب یک گیمر تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی‌های ایکس‌باکس با بازی‌های طلایی رایگان برای آوریل ۲۰۲۳ فاش شد