بازی‌های ایکس‌باکس با بازی‌های طلایی رایگان برای آوریل ۲۰۲۳ فاش شد

مجموعه بازی های Xbox With Gold برای ماه آوریل رسما منتشر شد. اعلامیه توسط مایکروسافت، و می‌توانید انتظار خارج از فضا: نسخه نیمکت و Peaky Blinders: Mastermind را در Xbox Series X|S و Xbox One داشته باشید.

خارج از فضا: نسخه مبلکه از 1 تا 30 آوریل در دسترس خواهد بود، در فضا اتفاق می افتد. به عنوان کاپیتان یک خانه دنج سفینه فضایی، باید منابع خود را مدیریت کنید، در حالی که به صورت استراتژیک با هجوم بیگانگان مرگبار مقابله می کنید. هدف این است که محیطی پایدار در خلاء سرد و تاریک فضا ایجاد کنید و اگر احساس اجتماعی دارید، می توانید در حین کاوش در کیهان با دوستان خود بازی کنید.

Peaky Blinders: مغز بعدی و بر اساس سریال تلویزیونی موفقی ساخته شده است که در آن، کیلیان مورفی، شرور سابق بتمن، در نقش تامی شلبی، رئیس جنایتکار بی رحم بیرمنگام بازی می کند. شما قادر خواهید بود شش عضو کلیدی خانواده شلبی را کنترل کنید که هر کدام نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارند و در عین حال نقشه ای را برای از بین بردن شلبی ها کشف کنید. پیش از رویدادهای فصل اول سریال، Peaky Blinders: Mastermind از 16 آوریل تا 15 می در دسترس خواهد بود.

عناوین ماه گذشته Games With Gold هنوز در دسترس هستند، اگرچه فقط چند روز فرصت دارید تا Trüberbrook و Sudden Strike 4: Complete Collection را خریداری کنید. در قسمت Xbox Game Pass، ماه مارس شاهد Guilty Gear Strive، Valheim و چندین بازی دیگر از جمله نسخه کاملاً جدید MLB The Show 23 بود.

بخوانید  مشخص شدن کارگردان فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی سونی

بازی های ایکس باکس با طلا برای آوریل 2023

  • خارج از فضا: نسخه کاناپه (1 تا 30 آوریل)
  • Peaky Blinders: Mastermind (16 آوریل تا 15 می)
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر