حضور خواکین فینیکس در وسترن جدید به کارگردانی میدسومار

استر و فینیکس اخیراً در فیلم Beau Afraid با یکدیگر همکاری کردند و اکنون ظاهراً این همکاری ادامه خواهد داشت. او ادامه داد که تقریباً مطمئناً می توان انتظار یک وسترن را داشت، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد و در حال حاضر جزئیات بیشتری منتشر نشده است. خواکین فینیکس که پیش از این برای بازی در فیلم جوکر برنده جایزه اسکار شده بود، اکنون در پشت صحنه فیلم Joker: Folie à Deux حضور دارد. بعلاوه فیلم زیستی ترسناک است، فینیکس نیز در ناپلئون در سال 2023 به کارگردانی ریدلی اسکات است.

خواکین فینیکس قرار است در فیلم جدید این کارگردان که ظاهرا یک وسترن است، با کارگردان Beau Is Afraid، آری استر، همکاری کند.

مقاله مرتبط:

خواکین فینیکس، ناتان لین، پتی لوپین، ایمی رایان، کلی راجرز، پارکر پوزی، استیون مک کینلی هندرسون، هیلی اسکوایرز، مایکل گاندولفینی، زوئی لیستر جونز و ریچارد کیند از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم خوش تیپ ترسیده است. نقش آری استر کارگردانی و نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشت.

آری استر، کارگردان Heritary و Midsommar که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم های ترسناک شناخته می شود، پس از 4 سال با Beau Is Afraid که فیلمی کاملاً متفاوت از دو اثر قبلی او است، بازخواهد گشت. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیونفیلم بعدی آری استر می تواند اثری کاملا متفاوت با آثار قبلی او باشد. آری استر اخیراً مصاحبه ای با نیویورک تایمز انجام داده و در آن به همکاری مجدد با خواکین فینیکس در فیلم بعدی او اشاره کرده است.

بخوانید  بازی Mortal Kombat 1 vs High Tier CPU

Beau Afraid به عنوان یک کمدی ترسناک سورئال توصیف می شود که در طول چندین دهه در زمان حال دیگری اتفاق می افتد، با بازی خواکین فینیکس در نقش بیو، مردی به شدت آشفته اما خوش تیپ که رابطه بدی با مادرش دارد. پدر بعداً مادرش می میرد و او به خانه باز می گردد و در مسیر خود تهدیدهای ماوراء طبیعی را تجربه می کند.

بله استر