کن بلاک، راننده رالی و ستاره بازی های مسابقه ای، درگذشت

کن بلاک، راننده رالی حرفه ای که در آثاری مانند سری Dirt و Forza حضور داشت، در یک سانحه رانندگی درگذشت.

مسدود نکنیک راننده رالی حرفه ای در سن او در سن 55 سالگی به طور تصادفی درگذشت. تیم مسابقه‌ای هونیگان بلاک در بیانیه‌ای در روز دوشنبه نوشت: «با تأسف عمیق باید تأیید کنیم که کن بلاک امروز در یک تصادف اتومبیل برفی درگذشت. کن یک پیشگام، بینا، یک نماد و بالاتر از همه، او یک پدر و یک شوهر بود. او به شدت دلتنگ خواهد شد.”

ماشین های او نیز به عنوان تیم Monster World Rally در بازی حضور دارند. او همچنین یکی از نمادهای بازی Need for Speed ​​در سال 2015 بود و خودروهای Hoonigan او نیز در سری Forza موجود بودند. اکانت رسمی توییتر Forza Horizon نوشت: “خبر ویرانگر از دست دادن بلاک، او یک اسطوره ورزش های موتوری بود و ما به شدت دلتنگ او هستیم. ما به خانواده او و تیمش در هونیگان تسلیت می گوییم.” حساب توییتری EA Sports Rally نیز درگذشت وی را تسلیت گفت.

کلانتر شهرستان واساچ در یوتا گفت که بلاک در حال رانندگی یک ماشین برفی از تپه ای شیب دار بود که ناگهان غلت زد و روی او فرود آمد. او علاوه بر اینکه یک مسابقه‌دهنده حرفه‌ای و یوتیوب‌بر محبوب بود، برای طرفداران صنعت بازی و گیمرهای سبک مسابقه‌ای نیز چهره‌ای آشنا بود. او در سه نسخه از سری Dirt Codemasters به ​​عنوان یک سوارکار و مربی Gymkhana ظاهر شد.

بخوانید  تولید فیلم ترسناک خونین سیندرلا