تولید فیلم ترسناک خونین سیندرلا


داستان کلاسیک سیندرلا در حال تبدیل شدن به یک فیلم ترسناک خشن به نام نفرین سیندرلا است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که پس از وینی پو و چگونه گرینچ کریسمس را دزدید، یک داستان کلاسیک دیگر برای کودکان در حال تبدیل شدن به یک فیلم ترسناک خونین است. همانطور که Bloody Disgusting گزارش داد، فیلم ترسناک خشونت آمیز Cinderella’s Curse بر اساس داستان کلاسیک سیندرلا ساخته خواهد شد.

ChampDog Films حقوق فیلم Cinderella’s Curse را در بازار فیلم آمریکا (AFM) می فروشد. Bloody Disgusting Media گزارش می دهد که این فیلم ترسناک برای اکران در اکتبر 2023 برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری این پروژه از ماه آینده در بریتانیا آغاز می شود. لوئیزا وارنکارگردانی و تهیه کنندگی فیلم را کارگردان خانه عروسک بر عهده دارد هری باکسلی فیلمنامه آن را به نویسندگی تبدیل می کند.

لوئیزا وارن اظهار داشت: «این یک اقتباس منحصر به فرد از داستان سیندرلا است که همه ما آن را دوست داریم و نشان دهنده حضور همه است. قتل های واقعاً وحشتناک به دست سیندرلا رخ خواهد داد. “من فکر می کنم که سگ های خونی در داستان تاریک سیندرلا بسیار سرگرم کننده خواهند بود.” فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey ماه گذشته اکران شد اما بازخورد خوبی از سوی منتقدان دریافت نکرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  SAG-AFTRA صداگذاری هوش مصنوعی را برای بازی های ویدیویی تایید می کند