سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ | 1gamer

همینطور اینکه اعلام شده به طور کلی تجربه وارزون از اول طراحی شده و یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌ها در تاریخ مجموعه ندای وظیفه است. کمپانی های Activision، Beenox، Solid state و Digital Legends در حال حاضر بر روی پروژه وارزون موبایل کار می کنند. لازم به ذکر است که این کمپانی ها به دنبال ارتقا کلی و جامع بازی های موجود هستند.

تمامی ایستراگ‌های سریال The Last of Us تا پایان قسمت پنجم

والدین باید بدانند که وارزون یک بازی تیراندازی ، معروف و با کیفیت است که طرفداران زیادی دارد و احتمال اینکه فرزند شما توسط دوستانش دعوت به این بازی شود زیاد است. این بازی ظاهری واقع‌گرایانه دارد که اثرهایی که بر بازیکن می‌گذارد را شدید می‌کند و به همین دلیل تجربه این بازی را به افراد زیر هجده سال توصیه نمی‌کنیم. اصل بازی رایگان است اما در بازی بتل‌پس وجود دارد که هر دو ماه تغییر می‌کند و آیتم‌های خاص و تکرار نشونده‌ای دارد که بازیکن را تحریک به خرید می‌کند. بعضی از آیتم‌های بتل‌پس نیز روی روند بازی و پیشرفت بازیکن موثر است و همین باعث می‌شود کسانی که پول خرج می‌کنند کمی دست برتر داشته باشند. با این حال اکثر آیتم‌های بازی جنبه تزئینی و نمایشی دارند و از آنجایی که بازی اول شخص است و فرد بدن آواتار خود را نمی‌بیند، عملا این خریدها برای نمایش در چشم دیگران انجام می‌شود.

http://badorclothesworkshop.ir

به‌نظر می‌رسد شرکت اکتیویژن به دنبال توسعه‌ی وارزون موبایل است تا به این ترتیب عرصه‌ی رقابت را گسترده‌تر کرده و در پلتفرم محبوب نیز حرف بیش‌تری برای گفتن داشته باشد. مدتی پیش استودیو اینفینیتی وارد، سازنده عناوین سری Modern Warfare اعلام کرد که ارائه یک نقشه تکتیکال برای عنوان وارزون 2 انجام می‌شود و احتمالا در سیزن دوم باید منتظر اضافه شدن آن باشیم. این در حالی است که هنوز هیچ اطلاعی از ابعاد و ظاهر این مپ جدید در دسترس نیست و در نتیجه، نمی‌توانیم آن را با Rebirth Island از وارزون 1 مقایسه کنیم. تعدادی کیلزتریک در بازی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها با علامت Coming Soon مشخص شده‌اند.

  • از طرفی اولین اطلاعات رسمی از بازی جدید وارزون به همراه نسخه موبایل آن منتشر شد.
  • درحال‌حاضر فقط در حالت مولتی‌پلیر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.
  • از آنجایی که کشور ما تحریم است، نحوه پیش بردن مراحل نصب بازی اهمیت بیشتری دارید.
  • در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد.
  • برای مثال بازیکنان می‌توانند از سیستم کراس پراگرشن (Cross-Progression) استفاده کنند.
بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

مجله خبری یک گیمرکن در راه این از تنوع بالایی از سلاح‌های گرم و سرد برخوردار است و غیر از آن می‌تواند از سیستم‌های پشتیبانی که در جهان بازی وجود دارد مانند موشک باران و مانند آن استفاده کند. وقتی بازیکن می‌بازد، با رفتن به زندان گولاگ و انجام یک دوئل پراسترس، می‌تواند به بازی برگردد که آن هم فضای خشونت‌باری دارد. مخصوصا که سایر بازیکنان زندانی شده می‌توانند به ضرر یکی از بازیکنان اقدام کنند. سبک بازی ایجاب می‌کند تا بازیکنان برای بقا و پیشرفت خود سایر بازیکنان را غارت کنند. عرضه این عناوین در اصل یک دوران جدیدی را برای ندای وظیفه آغاز خواهد کرد.

بهترین مانیتور های گیمینگ و مخصوص بازی ۳۶۰ هرتز سال ۲۰۲۱

طبق گفته سازندگان، بازیکنان برای بقا در این نقشه و به خصوص در راندهای پایانی، باید استراتژی‌های متفاوتی را به کار گیرند. طبق یکی از اطلاعات لو رفته اخیر درباره Warzone Mobile، این بازی دو مد بتل رویال خواهد داشت که یکی از آن‌ها، همان حالتی است که بازیکنان دیگر عناوین این سبک با آن آشنا هستند و تجربه‌اش کرده‌اند. اما مد دیگر که بلیتز رویال نام دارد، یک حالت پنج دقیقه‌ای است و در آن، باید با زمان رقابت کنید و در نقشه‌ کوچک‌تری با بازیکنان کمتر، سعی کنید زنده بمانید. این اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که منطقه امن در این مد با سرعت بیشتری کوچک می‌شود و بازیکنان برای بقا در آن با چالش بیشتری رو به رو خواهند بود. پیشرفت‌های وارزون موبایل با کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2.0 همسو می‌شوند. یعنی پیشرفت‌های شما در Battle Pass روی تمام بازی‌ها و پلتفرم‌های مختلف ذخیره می‌شود و قابل دسترسی است.

بخوانید  خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

Killstreak‌هایی که به‌زودی دردسترس قرار می‌گیرند