این کنترلر دستی نینتندو سوییچ عالی در آمازون به فروش می رسد

در حالی که بررسی Split Pad Compact ما تا حد زیادی به تمجید از کنترلر پرداخته است، این دستگاه کاملی نیست. برای یک چیز، فاقد کنترل‌های صدا و حرکت است. همچنین از دوربین NFC یا IR پشتیبانی نمی کند. اما علی‌رغم این شکایات جزئی، Split Pad Compact یک گیم‌پد قابل حمل ستاره‌ای است که تقریباً برای هر دارنده سوییچ مناسب است.

در نظر داشته باشید که این تخفیف دقیقاً فقط برای مدل خاکستری و زرد روشن اعمال می شود. با این حال، شما می توانید دریافت کنید نوع قرمز زردآلو به قیمت 45 دلار. ما نمی دانیم این فروش تا چه زمانی فعال باقی می ماند، بنابراین حتماً قبل از پایان پیشنهاد، آن را بررسی کنید.

ماشه‌های عقب به‌ویژه قابل توجه هستند، زیرا برای دسترسی آسان با انگشت وسط شما کاملاً قرار گرفته‌اند و برای افرادی که به‌دنبال کنترل‌کننده‌ای قابل تنظیم با ارگونومی عالی و طراحی عملی هستند، گزینه مناسبی هستند. و با توجه به اینکه این محصول تنها به 43 دلار کاهش یافته است، اکنون یک فرصت عالی برای خرید یک محصول است.

THE پد اسپلیت هوری کامپکت یکی از بهترین کنترلرهای دستی Switch در سال 2023 است. با ارائه مشخصات باریک، طراحی ارگونومیک، ماشه های عقب و دکمه های فوق العاده پاسخگو، تعداد کمی از کنترلرها می توانند با Split Pad Compact رقابت کنند. محصول دارای مجوز رسمی به تازگی در اواخر سال گذشته عرضه شد، اما شما می توانید آن را همین الان پیدا کنید فقط در آمازون کاهش یافت 43 دلار، 50 دلار کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.