اندازه نصب Redfall در شروع پیش بارگیری تأیید شد



بازی تیراندازی اول شخص خون آشام Arkane’s Co-op، Redfall هم اکنون برای پیش بارگذاری روی ایکس باکس و رایانه شخصی در دسترس است و اندازه فایل آن در تمام پلتفرم ها مشخص شده است. در زیر اندازه فایل در Xbox Series X|S و PC آمده است:

  • Xbox Series X: 86.5 گیگابایت
  • Xbox Series S: 40.38
  • pc: 103.19 گیگابایت

به خاطر داشته باشید که اندازه فایل ممکن است از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد. اندازه‌های فایل فوق‌الذکر، به‌روزرسانی‌هایی را که ممکن است در زمان راه‌اندازی بازی در دسترس باشد، در نظر نمی‌گیرند. فضای ذخیره‌سازی، صرف نظر از پلتفرم.

در حال پخش: تریلر رسمی Redfall Story

فراموش نکنید که پیش‌سفارش Redfall به بازیکنان امکان دسترسی به چند چیز از جمله یک تفنگ شکاری بی‌رقیب Tier 2 Grim Tide، پوسته چند سلاحی Polar Vortex و لوازم جانبی سلاح Blood Ravager Stake را می‌دهد.

Redfall از استودیوی Arkane، تیم پشت سری Dishonored، و همچنین بازی Prey 2017 و Deathloop سال 2021 GameSpot است. Redfall بر روی اکشن چهار نفره co-op تمرکز دارد، اما می توان آن را به صورت انفرادی نیز بازی کرد.

در حالی که Redfall برای خرید در دسترس خواهد بود، از آنجایی که یک بازی اختصاصی مایکروسافت است، روی Xbox Game Pass نیز عرضه خواهد شد. به پلتفرم های پلی استیشن یا نینتندو نمی آید.

Redfall در تاریخ 2 می برای Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.