با وجود آنچه نتایج گوگل می گوید، Starfield نسخه بتا ندارد

به نظر می رسد که هزینه نتیجه جستجوی حمایت شده توسط شرکتی به نام bizongrow پرداخت شده است، یک آژانس تبلیغاتی که ادعا می کند به کسب و کارها کمک می کند تا به نتایج موتور جستجوی خوبی در گوگل دست یابند. تبلیغ نسخه بتا ادعایی استارفیلد ادعا می‌کند که افراد می‌توانند «به ماجراجویی بپیوندند» تا با دوستانشان بازی جهان باز را انجام دهند. متن از سبک اشتباهی برای Starfield استفاده می کند – نوشتن آن به عنوان StarField. پیوند در بالای صفحه رسمی استارفیلد در وب سایت Bethesda در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود، زیرا یک نتیجه با حمایت مالی و پولی است.

روی این لینک کلیک نکنید
روی این لینک کلیک نکنید

صفحه bizongrow افراد را به وب سایتی هدایت می کند که ظاهراً حاوی یک فایل اجرایی است. گیمر روی کامپیوتر. و مشخص نیست که این فایل چه چیزی می تواند داشته باشد – اما می توانیم با اطمینان بگوییم که این نسخه بتا Starfield نیست.

استارفیلد نسخه بتای باز ندارد، علیرغم آنچه که یک پیوند حمایت شده در Google ممکن است شما را باور کند. مردم در Reddit (با تشکر، ژان) اخیراً متوجه شده است که تبلیغات برای برخی در بالای نتایج جستجوی Google ارائه می شود، اما باز هم هیچ نسخه بتا Starfield وجود ندارد.

بدیهی است که هدف از این کار فریب کاربران گوگل است و افراد نباید روی لینک کلیک کنند. در هر صورت، برخی تعجب می کنند که چرا گوگل در وهله اول این اجازه را داده است. گذشته از همه اینها، سیاست های تبلیغاتی گوگل پیشنهاد می کند که چنین چیزی نباید مجاز باشد.

بخوانید  احتمال عرضه بازی Pentiment روی نینتندو سوییچ

Starfield در 6 سپتامبر 2023 منتشر می شود. در روز اول برای Xbox Series X|S و PC از طریق Game Pass عرضه خواهد شد. همچنین در ایکس باکس وان، نه در حالت بومی، بلکه به صورت استریم در دسترس خواهد بود.

این داستان توسط ژان کاراسکیلو مورد توجه ما قرار گرفت. ممنون جان GameSpot برای دریافت اطلاعات بیشتر با گوگل تماس گرفته است.

در بخش «روش‌های ممنوعه»، Google توضیح می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان مجاز به ارائه تبلیغاتی نیستند که «تلاش برای گمراه کردن یا دور زدن فرآیندهای بررسی آگهی ما دارند». این سیاست در ادامه بیان می‌کند که گوگل اجازه نمی‌دهد تبلیغات مقصد واقعی ارسال شده توسط کاربران را پنهان کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

PC Gamer همچنین اشاره می کند که وب سایت bizongrow تنها در ماه آوریل ثبت شده است و ممکن است این شرکت حتی واقعی نباشد. این وب سایت به نام شخص نامشخصی که آدرس پستی او ریکیاویک است ثبت شده است.