کمیسیون تجارت فدرال شکایت سراسری خود علیه مایکروسافت را به حالت تعلیق درآورده است


پس از ناکامی در به دست آوردن اقامت موقت در دادگاه فدرال، FTC رسیدگی های داخلی خود را علیه مایکروسافت در پرونده خرید Activision Blizzard متوقف کرد.

پرونده کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) علیه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در حال ضعیف شدن و کند شدن است. زیرا این سازمان اعلام کرد که پرونده داخلی خود را نیز تعلیق می کند. این پرونده قرار بود در ماه اوت توسط قاضی رسیدگی شود، اما اکنون متوقف شده است.

علاوه بر موضوع داخلی، این سازمان برای جلوگیری از تکمیل خرید Activision Blizzard مایکروسافت، درخواست منع موقت این معامله را داده است. اما این تصمیم توسط دادگاه منطقه ای ایالات متحده لغو شد و درخواست تجدید نظر FTC ناموفق بود. دادگاه گفت که این سازمان نمی تواند دلایل معتبری برای رد معامله پیشنهادی ارائه کند. بنابراین بعید بود که رسیدگی به پرونده در دادگاه ملی به جایی برسد.

همچنین، اکنون دستان مایکروسافت نسبت به گذشته نزدیکتر شده است. زیرا او قراردادی با سونی امضا کرد تا سری بازی های Call of Duty را تا سال 2033 روی پلی استیشن عرضه کند.البته غیرممکن نیست که کمیسیون تجارت فدرال دوباره چالش اداری خود را مطرح کند. مایکروسافت اخیرا آخرین مهلت خرید اکتیویژن بلیزارد را اعلام کرده است در تاریخ 26 مهر (18 مهر) تمدید شد. اکنون تنها مانع این پرونده، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) است. CMA در حال حاضر در حال بررسی پیشنهاد جدید مایکروسافت است و انتظار می رود در هفته های آینده این خرید را تایید کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  آندره بروگر ستاره بروکلین ناین ناین درگذشت