در اولین تریلر فصل دوم سریال The Wheel of Time با تهدیدهای بیشتری روبرو شوید


آمازون بالاخره اولین تریلر فصل دوم سریال درام فانتزی The Wheel of Time را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که شرکت آمازون اولین تریلر فصل دوم سریال درام فانتزی The Wheel of Time را با بازی نقش آفرینی منتشر کرده است. جنگجوی پیک با طرفداران به اشتراک گذاشته شد فصل 2 این سریال تحسین شده در تاریخ 10 سپتامبر به طور انحصاری در شبکه آنلاین Amazon Prime Video برای طرفداران پخش خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

در چرخ زمان، Moirne Damodred، به عنوان یکی از اعضای سازمان Aes Sedai، به دنبال جادوگران پنهان می شود تا از ورود قریب الوقوع نیروی شیطانی به نام Dark One جلوگیری کند. در خلاصه داستان فصل دوم آمده است: «دوستان جوان منطقه دو رودخانه در معرض تهدیدهای بیشتری قرار دارند. زنی که آنها را پیدا کرده و راهنمایی کرده است، اکنون نمی تواند کمک کند. بنابراین آنها باید به دنبال منابع دیگر انرژی باشند.”

مجموعه چرخ زمان بر اساس رمان فانتزی محبوبی به همین نام نوشته شده است رابرت جردن جنگجو ساخته شده و پیک، دنیل هانی، سوفی اوکوندا، الکساندر کای، مادلین مدن، زوئی رابینز، مایکل مک الهاتون، بارنی هریس، مارکوس رادرفورد، جاش استرادوسکی، پریانکا بوز، تیلور ناپیر و امانوئل ایمانی در بازیگران دارد. بازیگران جدید فصل دوم عبارتند از: راگا راگنارس، جی دافی، ماجا سیمونسون و ریما ته ویاتا اشاره شده.

راف جودکینز او به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری سریال The Wheel of Time و رزمند پایک فعالیت می کند. هریت مک دوگال و براندون ساندرسون آنها مسئول آماده سازی پروژه هستند. این سریال فوق العاده توسط آمازون و تلویزیون سونی پیکچرز تولید شده است. فصل اول سریال شاخ زمان دارای 8 قسمت بود که در 28 نوامبر 1400 پخش شد که این سریال قبل از شروع فصل اول برای فصل بعد تمدید شد.

بخوانید  انتشار عکسی از بازی داستانی جدید سازندگان Life is Strange
تحریریه مجله بازی یک گیمر