تهدیدهای جدید در آبهای عمیق پوستر فیلم The Meg 2: The Trench نهفته است


برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم اکشن علمی تخیلی Meg 2: The Trench با بازی جیسون استاتهام منتشر کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که برادران وارنر. پوستر جدیدی از The Meg 2: The Trench منتشر کرد که شامل آن می شود جیسون استاتهام منتشر شده این پوستر نشان می دهد که این بار در اعماق اقیانوس منتظر تهدیدات جدی تری باشید که قهرمانان داستان را با چالش های بسیار بیشتری روبرو خواهند کرد. دنباله The Meg در 13 آگوست 1402 (4 اوت 2023) اکران خواهد شد.

پوستر فیلم Meg 2: The Trench

در خلاصه داستان Meg 2 آمده است: «با جیسون استاتهام و وو جینگ در اعماق آب های ناشناخته شیرجه بزنید و این تیم تحقیقاتی بی باک را در یک سفر اکتشافی به عمیق ترین قسمت های اقیانوس همراهی کنید. زمانی که یک عملیات ماینینگ شیطانی ماموریت تیم را تهدید می کند و اعضای گروه را مجبور به نبردی خطرناک برای بقا می کند، ماجراجویی آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. قهرمانان ما در مواجهه با مگالودون‌های غول‌پیکر و شکارچیان بی‌رحم محیطی، باید قبل از تمام شدن زمان، از شکارچیان بی‌رحم پیشی بگیرند و از عقل خود برای شکست دادن آنها استفاده کنند.

جیسون استاتهام بازیگر کرنک، وو جینگ بازیگر زمین سرگردان، سینا گیلرموبازیگری که در عشق واقعی ظاهر می شود کلیف کورتیسمجری که در روز تمرین ظاهر می شود اسکایلر ساموئلزبازیگر سریال تیزهوشان (استعداد)، پیج کندینوازنده در یک روز از زندگی، شویا سوفی کایبازیگر مگ و سرخیو پاریس مانچتا آنها در فیلم Meg 2: The Trench ایفای نقش می کنند.

بخوانید  نقد فیلم امیلی جنایتکار (Emily the Criminal) | روایت شکل گیری یک تبهکار

بن ویتلی او پس از کارگردانی ربکا، The ABCs of Death and Kill List، فیلم The Meg 2: The Trench را کارگردانی کرد. جان هوبر، اریک هوبر و دین جورگاریس خط داستانی این دنباله بر اساس دومین رمان از مجموعه کتاب های پرفروش است استیون آلتن آن را میدان نوشتن کردند. لورنزو دی بوناونتورا و بل اوری آنها دوباره تولید مگ 2 را بر عهده دارند کاترین یین، لی روگانگ، آه تو. بنت والش، جرالد مولن و رندی گرینبرگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر