انتشار عکسی از بازی داستانی جدید سازندگان Life is Strange

استودیو Donnad، سازنده دو بازی Life is Strange و Life is Strange 2، با انتشار تصویری در حساب توییتر خود به بازی داستانی جدیدی اشاره کرد که در حال کار بر روی آن است. در این عکس یک زیرزمین با طرح قدیمی، یک کنسول از نوع رترو، دو دسته متصل به آن و یک کارتریج روی کنسول که بسیار شبیه به نینتندو است. 64 ساله است به نظر می رسد

دوناد با این تصویر قصد دارد سازندگان را تشویق کند تا برای جای خالی این استودیو اقدام کنند. اگر به لینک مربوطه مراجعه کنید 10 پست وجود دارد که بیشتر در دپارتمان انیمیشن و هنر است و دو سمت طراحی صدا و دو سمت طراحی بازی نیز خالی است.

اگرچه خود تصویر اطلاعات زیادی در مورد بازی نمی دهد، اما با کنسولی مشابه نینتندو قابل مشاهده است 64 و مجموعه نوارهای VHS به این نتیجه رسیدند که بازی در دهه 90 روایت می شود.همچنین وجود تلویزیون CRT قدیمی و حال و هوای کلی زیرزمین از دیگر نشانه های تایید فرضیه قبلی است. در هر صورت بازگشت Dontnod برای ساخت یک بازی داستانی مثبت است و می توان امیدوار بود که به زودی اطلاعات جدیدی منتشر شود.

استودیو Dontnod سازنده بازی Life is Strange با انتشار ویدیویی در مورد بازی داستانی جدید خود صحبت کرد.

استودیو Dontnod با تصویر بالا نوشت: “این یک اشاره کوچک از آنچه Dontnod Montreal در حال تولید است است.” آیا این شما را به یاد خاطرات کودکی شما می اندازد؟ ما به دنبال استعدادهایی برای پیوستن به تیم مونترال هستیم که روی این بازی داستانی جدید کار می کنند.”

بخوانید  معرفی مادربردهای سری MSI B760: شاهکار جدید MSI در راه است!

استودیو Dontnod به بازی داستانی جدید خود اشاره می کند