آندره بروگر ستاره بروکلین ناین ناین درگذشت


می دانیم که آندره بروگر بازیگر نقش کاپیتان هولت در سریال بروکلین نه و نه در سن 61 سالگی درگذشت.

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیونبا خبر شدیم یکی از کمدین های محبوب درگذشت. آندره بروگر در سن 61 سالگی درگذشت. او بیشتر به خاطر بازی در نقش کاپیتان ریموند هولت در سریال Brooklyn Nine-Nine شناخته می شود. ددلاین گزارش داد که بروگر روز دوشنبه 11 دسامبر در پی یک بیماری درگذشت. از همسرش، هنرپیشه امی برابسون، سه پسرش، مایکل، آیزایا و جان وسلی، و همچنین برادرش، چارلز جنینگز، و همسرش، سالی بروگر، به یادگار مانده است.

آندره بروگر در 1 ژوئیه 1962 در شیکاگو به دنیا آمد. او در سال 1984 در رشته تئاتر از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل شد. سپس در سال 1988 از مدرسه جولیارد فارغ التحصیل شد. اولین بازی او در فیلم Glory در سال 1989 بود. بروگر بعداً در سریال قتل: زندگی در خیابان، فیلم Striking بازی کرد. فاصله، فیلم Thick as Thieves، فیلم Thief و فیلم City of فرشتگان.

از دیگر آثار شناخته شده بروگر می توان به حضور در فیلم های Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer، The Mist، Passengers، Salt، The Gambler، Spirit Untamed، The Good Fight، Hack و She Said اشاره کرد. با این حال، در این سال ها بروگر بیشتر با بازی در سریال Brooklyn Nine-Nine شناخته شد. بروگر همچنین دو جایزه امی را برای بازی در فیلم دزد و قتل: زندگی در خیابان دریافت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نقد فیلم آمستردام (آمستردام) - زومجی