سوئیچ از ایکس باکس 360 پیشی گرفت و سومین کنسول پرفروش در ایالات متحده شد.



نینتندو سوییچ به رشد خود ادامه می دهد و اکنون به یک نقطه عطف فروش بزرگ دیگر رسیده است. این کنسول هیبریدی از فروش مادام العمر Xbox 360 در ایالات متحده پیشی گرفته است.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر Circana، گفت که این نقطه عطف مهم در ماه نوامبر به دست آمد. PS2 و Nintendo DS دو کنسول پرفروش تمام دوران هستند، به این ترتیب، به این معنی که Switch اکنون سومین کنسول تمام دوران در ایالات متحده است. با این حال NPD ارقام فروش خاصی را فاش نمی کند.

بر اساس اطلاعات عمومی نینتندو، DS دارای بیش از 154 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته شد. تعداد دقیق واحدهای PS2 فروخته شده در سراسر جهان بلافاصله مشخص نیست، اما گمان می‌رود که حتی بیشتر از DS باشد.

سوییچ به سهم خود فروخته شد 132 میلیون واحد در سراسر جهان تا به امروزو این سیستم‌های فروخته‌شده در فصل خرید جمعه سیاه یا فصل تعطیلات را که به عنوان یک دوره فروش عمده برای همه کنسول‌ها شناخته می‌شود، محاسبه نمی‌کند.

در دیگر اخبار نینتندو، اکنون می توانید آمار Nintendo 2023 Year in Review را بررسی کنید برای اینکه بفهمید امسال چقدر برای The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom وقت گذاشتید.

بخوانید  قهرمان جدید League Of Legends یک هنرمند ایمو است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر