قهرمان جدید League Of Legends یک هنرمند ایمو است



Riot قهرمان بعدی را که به فهرست گسترده لیگ افسانه ها اضافه می شود، معرفی کرد: Hwei, the Visionary. قهرمان جدید یک جادوگر خط میانی با کیت رنگ آمیزی پیچیده و طرح ایموهای بد خلق است.

در داستان، Hwei یک قهرمان ایونی است که از هنر برای مقابله با جنایتکاران و آرامش قربانیان آنها استفاده می کند. او توسط خلاقیت بی حد و حصر و گذشته پر دردسر خود تسخیر شده است، که می تواند طراحی فکری او را توضیح دهد. جای تعجب نیست که Hwei سابقه یکی از هنردوست ترین قهرمانان League of Legends، Jhin را نیز دارد.

از نظر گیم پلی، Hwei یک کیت پیچیده دارد که بیشتر برای بازیکنان سطح بالا جذابیت دارد تا طرفداران معمولی. با سه کتاب طلسم مختلف برای انتخاب، که در مجموع نشان دهنده 10 طلسم منحصر به فرد است که می توان انجام داد، توانایی های Hwei با کیت معروف تیرانداز از خفا Aphelios مقایسه شده است.

Hwei دارای سه کتاب طلسم برای انتخاب است: Disaster، که در درجه اول برای آسیب رساندن است، Serenity، که دارای توانایی های پشتیبانی و شفا است، و Torment، که توانایی های کنترل جمعیت را ارائه می دهد. نهایی Hwei Spiraling Despair نام دارد که می تواند به یک قهرمان دشمن بچسبد تا یک منطقه ناامیدی AOE ایجاد کند و به دشمنانی که در آن منطقه گرفتار شده اند را کند کند و آسیب جادویی وارد کند.

بخشی از پچ 13.24، که اکنون در PBE برای آزمایش در دسترس است، اولین پوسته موجود Hwei بخشی از خطوط فصلی پوست Winterblessed خواهد بود.

بخوانید  My Time At Sandrock - Picking Up The Slack Quest Guide

Hwei در جریان فینال‌های لیگ افسانه‌های جهانی 2023 فاش شد که در آن تیم کره‌ای T1 Weibo Gaming را 3-0 شکست داد و چهارمین عنوان قهرمانی جهان را برای این تیم به دست آورد.

در دیگر اخبار League of Legends، سریال محبوب نتفلیکس Arcane که بر اساس تاریخ و جهان League of Legends ساخته شده است، به تازگی فاش کرده است که فصل دوم آن در سال 2024 خواهد آمد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر