هارلی کوین در تریلر جدید Suicide Squad: Kill the Justice League بازی می کند


Rocksteady تریلر جدیدی از فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کرده است که نبردهای هیجان انگیز هارلی کوئین را به نمایش می گذارد.

استودیو Rocksteady و WB Games پس از ماه‌ها سکوت، بالاخره مجموعه‌ای از ویدیوهای جدید را برای Suicide Squad: Kill the Justice League منتشر کردند که جزئیات بیشتری را در مورد این بازی به طرفداران ارائه می‌کند. در میان جدیدترین اخبار این بازی، متوجه شدیم که یک فیلم کوتاه جدید تریلر این بازی تیراندازی جهان باز به اشتراک گذاشته شده است. این تریلر بر روی سری هارلی کوین و مکانیک های گیم پلی این شخصیت محبوب تمرکز دارد.

هارلی کوین یکی از چهار شخصیت قابل بازی در Suicide Squad: Kill the Justice League در زمان عرضه خواهد بود. همانطور که از یک ارتش تک نفره انتظار دارید، این شخصیت می تواند در مبارزه بسیار غیرقابل پیش بینی و خطرناک باشد. در حالی که مکانیک های تعویض صاف به سرعت و چابکی هارلی کوین متکی هستند. این شخصیت با استفاده از ابزارهایی که از بتمن دزدیده است، نقشه متروپلیس را هدایت می کند.

دانلود ویدیو آپارات

Suicide Squad: Kill the Justice League در 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی نسخه کنسولی Anno 1800 برای پلی استیشن و ایکس باکس