ستاره Boys واکنش خنده دار و گرافیکی به اجرای شیرین کاری های خودش در Generation V دارد



حضور Homelander در سریال The Boys ممکن است لحظه ای باورنکردنی برای سریال باشد، اما بازیگر آنتونی استار فاش کرده است که فیلمبرداری به دلیل یک شیرین کاری مخصوصاً پرمو، کمی کابوس بوده است.

در فیلم جدیدی که توسط Culture Crave در X (توئیتر سابق) منتشر شده است، نشان داده می‌شود که استار برای یک شیرین کاری استفاده می‌شود که در آن Homelander یک ورودی دراماتیک به محوطه God U ایجاد می‌کند. برای صحنه پرواز، بازیگر نیوزیلندی با تعداد انگشت شماری از انتخاب‌ها رها می‌شود. فحش ها

در توییتی دیگر، فرهنگ هوس نقل قول استار توضیح می دهد که چقدر از موافقت با انجام این شیرین کاری پشیمان شده است. او گفت: “این چهره مردی است که خیلی در آسمان بالا می رود و واقعا آرزو می کند که بگوید یک بدلکار می تواند این کار را انجام دهد.” “واقعا، من نمی دانم چگونه در کت و شلوار ادرار نکردم. یا بدتر.”

استار همچنین چند عکس از پشت صحنه فیلمبرداری پایانی فصل را به اشتراک گذاشت. اینستاگرام او، با توضیح: “چهره پشیمونی. جایی که رفتم باعث پشیمونی شد… بالا…. رئیسی هم که از اینکه بازیگرش را آنقدر بالا گذاشته پشیمان شد.” علیرغم این شیرین کاری، این بازیگر می‌گوید که «زمان خوبی در Gen V با جوانان داشته است».

فرنچایز آمازون پرایم با فصل چهارم پسران در سال آینده ادامه خواهد یافت، و این سریال احتمالاً اثراتی از وقایع نسل پنجم را نشان می‌دهد. فصل دوم نسل پنجم نیز چراغ سبز شده است، اگرچه خروجی ندارد. دوباره پنجره

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  EA بازی Star Wars Jedi: Survivor را تا آوریل به تعویق انداخت



تحریریه مجله بازی یک گیمر