لیست بازی‌های Netflix 2024 شامل Sonic Mania Plus، Cozy Grove 2 و موارد دیگر است


پس از اعلام اینکه سه‌گانه Grand Theft Auto PS2 در این ماه به این سرویس ملحق می‌شود، نتفلیکس گیمز پیش‌نمایش مختصری از انتظارات مشترکین در سال 2024 ارائه کرد. در میان عناوین اعلام‌شده می‌توان به دنباله‌ای بر یک موفقیت مستقل از سال 2021 و همچنین یک ماجراجویی قدیمی اشاره کرد. . با یک جوجه تیغی آبی مشخص

Sonic Mania Plus در سال 2024 به فهرست بازی‌های نتفلیکس می‌پیوندد، زیرا این بازی به طور انحصاری با سرویس استریم بر روی موبایل عرضه می‌شود. تجربه کامل کنسول، که شامل همه حالت‌ها، مناطق و شخصیت‌های قابل بازی است، از طریق برنامه نتفلیکس در هنگام راه‌اندازی در دسترس خواهد بود.

Sonic Mania Plus
Sonic Mania Plus

این اعلامیه همچنین نشان داد که Cozy Grove: Camp Spirit، دنباله‌ای غافلگیرکننده برای موفقیت مستقل سال 2021. این بازی – که توسعه‌دهنده آن اسپری فاکس توسط نتفلیکس در اکتبر 2022 خریداری شد – بار دیگر شاهد تبدیل شدن بازیکنان به Spirit Scout برای دوستی و کمک به حیوانات خواهد بود. مظاهر در یک جزیره خالی از سکنه

دو بازی دیگر که به نتفلیکس می آیند در اعلامیه گنجانده شده اند: Game Dev Tycoon و Fashionverse. Fashionverse به‌عنوان «نخستین بازی مد سه‌بعدی موبایلی تقویت‌شده با هوش مصنوعی با مدل‌های فراگیر در صحنه‌های عکس واقعی» نام‌گذاری شده است، در حالی که نسخه جدید نتفلیکس Game Dev Tycoon به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بازی‌های مبتنی بر فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را به عنوان بخشی از بازی‌های خود توسعه دهند. استودیو کیف پول.

بازی‌های Netflix با هر اشتراک Netflix همراه هستند، با مجموعه‌ای از بازی‌های موجود در برنامه استاندارد Netflix در دستگاه‌های iOS و Android. بازی ها از طریق Netflix انتخاب و دانلود می شوند، سپس به عنوان یک برنامه جداگانه راه اندازی می شوند.

بخوانید  امکان لغو یا تاخیر بازی Silent Hill: The Short Message

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر