جورج کلونی از فیلمنامه بسیار خوب برای فیلم Ocean’s 11 استفاده کرد



جورج کلونی در مجموعه فیلم‌های دزدی Ocean’s 11 در نقش دنی اوشن، رهبر گروه بازی کرد و بسیاری از آنها می‌پرسند که آیا کلونی و شرکت ممکن است برای یک فیلم دیگر با هم جمع شوند. این برنامه بود، اما با مرگ برنی مک، ستاره سریال، برنامه ریزی برای قسمت های بعدی با بازیگران اصلی متوقف شد. اما اکنون کلونی گفته است که یک فیلمنامه واقعاً خوب برای یک فیلم دیگر اوشن وجود دارد.

کلونی گفت: “ما اکنون یک فیلمنامه واقعاً خوب برای Ocean’s دیگر داریم، بنابراین ممکن است در نهایت یک فیلمنامه دیگر را بسازیم. در واقع فیلمنامه فوق العاده ای است.” Uproxx.

وقتی از کلونی پرسیده شد که آیا اسمش Ocean’s 14 خواهد بود یا خیر، پاسخ داد: “خب، من نمی خواهم آن را اینطور بنامم.” در عوض، کلونی گفت که ایده این فیلم چیزی شبیه به فیلم Going In Style است که گروهی از افراد مسن را دنبال می کند که دست به سرقت می زنند.

کلونی درباره فیلم Going In Style محصول 1979 با بازی جورج برنز و آرت کارنی صحبت می کرد. برنز هنگام ساخت این فیلم 79 ساله بود و کلونی گفت: «ما نیستیم کافی این پیرمرد.»

در سال ۲۰۱۷، زک براف بازسازی فیلم Going In Style را با بازی مایکل کین، مورگان فریمن و آلن آرکین کارگردانی کرد.

استیون سودربرگ، کارگردان Ocean’s 11، گفته است که به فکر حضور دیگری در این مجموعه بوده است، بنابراین به نظر می‌رسد که بالاخره برنامه‌هایی برای تحقق آن جمع می‌شود.

Ocean’s 11 کلونی پس از فیلمی در سال 1960 با بازی فرانک سیناترا، سامی دیویس جونیور و دین مارتین دنبال شد. ریبوت در سال 2001 با بازی کلونی، برد پیت، مت دیمون، جولیا رابرتز، کیسی افلک، برنی مک، کارل راینر، الیوت گولد، دان چیدل و اندی گارسیا آغاز شد. دنباله های Ocean’s 12 و Ocean’s 13 دنبال شدند.

بخوانید  هدست گیمینگ ممتاز Inzone H9 سونی برای Prime Day 2023 50 درصد تخفیف دارد.

فراتر از آن، Ocean’s 8 در سال 2018 به نمایش درآمد و داستان خواهر دنی اوشن، دبی (ساندرا بولاک) را با بازیگرانی که شامل کیت بلانشت، آن هاتاوی، میندی کالینگ، ریحانا، آکوافینا، سارا پالسون و هلنا بونهام کارتر نیز می‌شد، روایت می‌کرد.

در حالی که هنوز به طور قطع نمی دانیم که آیا بازی دیگری در سری اصلی منتشر می شود یا خیر، چیزی که تایید شده این است که رایان گاسلینگ و مارگو رابی در یک پیش درآمد به عنوان والدین دنی اوشن بازی خواهند کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر