جیمز گان «Cameo Porn» را در فیلم‌های ابرقهرمانی دوست ندارد



جیمز گان، رئیس DCU، از آنچه او در فیلم های ابرقهرمانی «کمئو پورن» می نامد انتقاد کرده است. موضوعات، بیان می کند که چنین ظاهری باید به طور قابل توجهی به روایت کلی کمک کند. گان در پاسخ به یکی از طرفداران که رویکرد او را در برخورد با ابرقهرمانان به عنوان شخصیت‌های توسعه‌یافته به جای ابزارهای سرویس طرفداران تحسین می‌کند، می‌نویسد: “اگر شخصیتی در فیلمی حضور دارد، باید دلیلی برای حضور در آنجا داشته باشد. دیدگاه تاریخی.”

این کارگردان اذعان داشت که ظواهر جزئی تا زمانی قابل قبول است که جریان روایت را مختل نکند. گان توضیح داد: “من از کاموهای واقعی، اگر یک نگاه اجمالی یا لحظه ای باشد، یک تخم مرغ عید پاک” اهمیتی نمی دهم. “چیزی که من را آزار می دهد این است که آنها یک داستان ظریف را با گنجاندن شخصیت ها در آن تحریف می کنند. آنها آنجا نیستند زیرا داستان آن را می طلبد، اما به دلیل دیگری.”

فیلم آینده DCU، Superman: Legacy، شامل گروهی از بازیگران با دیوید کورنست در نقش سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر و شخصیت هایی از جمله مهندس، مستر عالی و هاوکگرل است.

مدیرعامل استودیو دی سی در Threads تایید کرد که شخصیت های دیگر هنوز فاش نشده اند و پرسید: “کدام فیلم تک قهرمانی بیش از ده نقش سخنگو ندارد؟” گان با مقایسه Superman: Legacy با اوپنهایمر کریستوفر نولان، پیچیدگی فیلم و تنوع شخصیت‌هایی را که در داستان یک قهرمان داستان بافته شده‌اند، برجسته کرد.

Superman: Legacy قرار است در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ منتشر شود و DCU ریبوت شده را آغاز کند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان، تلاش سوپرمن برای ایجاد تعادل بین میراث کریپتونی و کانسان خود را بررسی خواهد کرد. گان به طرفداران اطمینان داد که فیلم از روایت سنتی سوپرمن جوان پیروی نخواهد کرد.

بخوانید  Remastered Critic Reaction to The Last of Us Part 2

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر