امکان لغو یا تاخیر بازی Silent Hill: The Short Message

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سال گذشته، کونامی سه نسخه جدید از Silent Hill را معرفی کرد، بنابراین پس از سال ها انتظار، طرفداران این مجموعه ترسناک از بازگشت سریال محبوب خود خوشحال خواهند شد. اکنون برخی شایعات نشان می‌دهند که جدای از پروژه‌های اعلام شده توسط کونامی، چندین بازی Silent Hill دیگر نیز در دست توسعه هستند که هنوز رونمایی نشده‌اند. یکی از این پروژه‌ها Silent Hill: The Short Message است که ظاهراً دموی کوتاهی از Silent Hill اصلی آینده است. این بازی اعلام‌نشده سال گذشته توسط آژانس‌های رتبه‌بندی در کره جنوبی و تایوان فهرست شد و شایعات پیرامون آن را اعتبار بخشید.

گزارش جدید حاکی از حذف بازی Silent Hill: The Short Message از آژانس رتبه بندی تایوانی و احتمال تاخیر یا لغو توسعه بازی است.

با این حال، به نظر می رسد اخیراً تغییر جالبی در این زمینه رخ داده است. به گفته یکی از افشاگران در توییتر، Silent Hill: The Short Message به تازگی از پایگاه داده آژانس رتبه بندی بازی تایوان حذف شده است. اگرچه دلیل این امر را نمی توان به طور قطعی دانست، اما احتمال تاخیر یا لغو ساخت این بازی وجود دارد.با توجه به نزدیک شدن به نمایشگاه پلی استیشن آتی که برای 3 ژوئن (24 اردیبهشت) برنامه ریزی شده است، بسیاری از طرفداران سری Silent Hill می توانند منتظر نمایش های جدید بازی ها، به خصوص بازسازی Silent Hill 2.

بخوانید  به‌روزرسانی No Man's Sky Fractal Ship جدید، Darth Vader Visor و PSVR 2 را اضافه می‌کند.