اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

قابل ذکر است گاهی اوقات این حالت‌ها با در دسترس قرار گرفتن نقشه‌های جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند. یکی از بهترین حالت‌هایی که در بازی Call of Duty Mobile می‌توانید تجربه کنید، حالت 10vs10 است که فوق‌العاده هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه، ممکن است سی پی خریداری شده به حساب کاربری دیگری واریز شود.

  • بهترین، بهترین، بهترین، فوری، راحت، بی دردسر، بیست چهار ساعته، اصلا آسان جم حلالت به مولا …..
  • یکی از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید.
  • شما میتوانید از قسمت فروشگاهِ داخل بازی با سی پیCall of Duty برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته، مهمات و لباس مناسب برای محیط مبارزه خریداری کنید.
  • فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید بروزرسانی ها را همزمان با انتشار در گوگل پلی عرضه می کند و قادرید به محض دیدن پیام بروزرسانی به این صفحه مراجعه کرده و بازی را با یک کلیک و اینترنت نیم بها دریافت کنید.
  • شخصیت های بسیار زیادی در بازی کالاف دیوتی در حالت غیر فعال قرار دارند که با توجه به level و مرحله ای که در آن قرار دارید می توانید اقدام به آزاد سازی شخصیت هایی همچون دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست کنید.
  • موجو شاپ خرید های cp کالاف شما را به صورت فوری و در طی زمان کمتر از 30 دقیقه برای شما انجام می دهد.
بخوانید  کلش آف کلنز گیم سیتی | 1gamer

در این بخش، یک سری از چالش ها و ماموریت هایی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید اسکین، لباس، افکت اسلحه و وسایل نقلیه دریافت کنید و کیفیت بازی خود را تا چندین برابر افزایش دهید. جهت خرید سی پی CP بازی کال اف دیوتی موبایل با بهترین قیمت و تحویل سریع می توانید از همین الان نسبت به ثبت سفارش خود در سایت موجو شاپ اقدام کنید. همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است. اگر به دنبال خرید سی پی ارزان هستید تاپ جم شاپ یهترین گزینه برای خرید ارزان ترین سی پی کالاف دیوتی است. که به صورت هفتگی و ماهانه در پیج اینستاگرام کالاف دیوتی نیز قرعه کشی دارد.

دانلود بازی Call of Duty WWII برای کامپیوتر – نسخه DODI

اما به تازگی کمپانی اکتیویژن نوعی جدید از بتل پس با نام گرند فورس را روانه بازار کرده است. اگر شما وارد منوی خرید بتل پس در کالاف دیوتی موبایل شوید، یک آیتم 30 روزه با نام گرند فورس را مشاهده کنید. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که بتل پس گرند فورس دقیقا چیست؟ و یا اینکه اکانت آن برای شما چه کارکردی دارد؟ بدون شک هر یک از این موارد کاربردهای خاص خود را دارند.

خرید سی پی ارزان ایران موجو

سپس باید وارد بخش Reset Password شوید و ایمیلی که اکانت روی آن سیو شده است را وارد کنید. در ادامه، ایمیلی برای شما ارسال می‌شود که با ورود به آن می‌توانید رمز اکانت را بازیابی کنید. هیجان انگیزترین بخش جدید این سیزن مربوط به اضافه شدن سوپراستارهای فوتبال است که به مناسبت جام جهانی امسال، به بازی آمده‌اند. همراه با بروزرسانی سیزن جدید، لوگوی مخصوص این رویداد هم به بازی اضافه شده.

بخوانید  خرید اکانت کلش اف کلنز فروشگاه کلشه | 1gamer

در این نقشه شما مجله خبری یک گیمر با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص و به صورت تک نفره، دو نفره یا تیمی به بازی بپردازید. البته باید بگوییم که نقشه Alcatraz نیز گاهی جزوی از بازی کالاف دیوتی موبایل است، اما ثابت نیست و اندازه کوچکتری نیز دارد. Blackout مکان‌های مختلفی را در خود دارد که شامل بسیاری از مناطق نقشه‌های بخش چند نفره می‌شوند. با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل می­توانید تجهیزات مورد نیاز خود در بازی را ارتقا دهید و تجهیزات جدیدتری خریداری نمایید و بدین وسیله، تجربه بهتری از بازی داشته باشید. در ادامه برخی از رایج­‌ترین سوالات در رابطه با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را پاسخ می­دهیم. با دنبال کردن صفحات مختلف بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه­های اجتماعی مختلف، می‌توانید به راحتی سی پی رایگان دریافت نمایید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر