نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer

مجله خبری یک گیمر دیوتی موبایل در نوع خود یک اعجوبه است و توانسته تمام انتظارات گیمرهای کالاف را برآورده کند. گرافیک، داستان، روان بودن و هیجان بازی آنلاین در کالاف موبایل واقعا ستودنی و قابل تحسین است. وقتی به سراغ بازی‌های آنلاین چندنفره می‌رویم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داشتن گیم‌پلی متنوع و بخش‌های مختلف برای بازی است. کالاف دیوتی موبایل از بخش‌هایی مختلفی تشکیل شده‌است که می‌تواند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم نگه دارد. این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست.

  • برای شارژ اکانت گوگلی پلی یا اپ استور برای انجام خرید درون بازی هم نیاز به گیفت کارت دارید.
  • این است که در چالش‌ها و ماموریت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل یعنی مأموریت‌های روزانه و هفتگی و دیگر چالش‌ها شرکت کنید و تلاش کنید هیچ ماموریتی را از دست ندهید.
  • از آنجا که فری فایر در کشور ما یک بازی بسیار محبوب می‌باشد، شما می‌توانید با خرید جم فری فایر از ایران موجو در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، حساب بازی خود را شارژ و فعال نمایید.
  • برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید.

ما شما می‌توانید هردوی این بازی‌ها را در کنار همدیگر تجربه کنید تا به جواب سوال اینکه کدام از این بازی‌ها بهتر است، پی ببرید. با توجه به اینکه سبک بازی‌های بتل رویال توانسته‌اند به خوبی خود را در دل گیمرها جا کنند، شرکت‌هایی مانند اکتیویژن هم کالاف دیوتی موبایل را به موبایل عرضه کردند تا در این زمینه هم خودی نشان دهند. برای آشنایی با بازی کال آف دیوتی موبایل و امکانات جذاب آن با ما در آی گیم همراه باشید. این بازی توانست در کوتاه مدت روی بیش از 100 میلیون دستگاه دانلود شود و یکی از پر دانلودترین بازی‌های اندروید شد، در نتیجه کاربران با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، ثروت هنگفتی برای این شرکت به همراه آورد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

اکانت کالاف ریجن ایران 7+ بتل پس کد 45657

کوییزهای ویجیاتو طوری طراحی شده‌اند که کنار به چالش کشیدن دانش ویدیوگیمی شما، نکاتی آموزنده و جذاب را هم یادتان دهند. به همین خاطر امروز سراغ یکی دیگر از سری بازی‌هایی رفته‌ایم که احتمالا همه شما حداقل یکی از قسمت‌های آن را تجربه کرده‌اید. کمپانی اکتیویژن یک ادعای جالب در مورد سری کالاف دیوتی مطرح کرده؛ بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر از مردم کره زمین حداقل یکی از قسمت‌های سری کالاف دیوتی را تجربه کرده‌اند!

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44591

در این بازی، برای داشتن تجهیزات پیشرفته و اسکین‌های پریمیوم نیاز به استفاده از سی پی کالاف دیوتی دارید. انتخاب اسکین و اسلحه دلخواه و سایر موارد یکی از ویژگی های بازی کالاف دیوتی موبایلاست و همچنین می­ توانید حاد و سنس مورد نظر خود را به دلخواه تغییر دهید. بازی کالاف دیوتی موبایل یک بازی سبک جدید و اکشن هست که در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. توجه داشته باشید به عنوان یک گیمر، خرید سی پی کالاف جهت رقابت در سطوح بالا این بازی الزامی است.

شما چقدر کالاف دیوتی موبایل را می‌شناسید؟ تجربه بازی با این گیم را دارید؟ در ادامه حتما همراهمان باشید، چون قرار است همه چیز این بازی را با هم بیرون بکشیم. خب تا به اینجا متوجه شدیم برای برخورداری از امکانات ویژه و بی نظیر این بازی به cp نیاز داریم. اما برای انجام این خرید بهتره که خرید سی پی با ایدی خود را از وبسایت های معتبر و با قیمت مناسب انجام دهید. همانطور که قبلا اشاره کردیم یک واحد پولی دیگر به نام «سی کالاف موبایل» یا همان COD Credit وجود دارد که با بدست آوردن آن می‌توانید اقدام به خرید چند آیتم معمولی و جلد یا همان پوسته بکنید.

بخوانید  مقایسه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 با 1 کدام تجربه بتل رویال بهتر بود؟ | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر