خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

بعد از نصب گیم و دانلود دیتای آن که مربوط به گیم‌پلی اصلی و نقشه‌ها است، بازی دانلود جزئیات گرافیکی را شروع می‌کند. پرک کالاف دیوتی موبایل چیست؟ پرک یک قابلیت یا قدرت برای هر شخصیت در بازی است که شما با توجه به کاربرد هر کدام از آنها می توانید بر دشمنان خود غلبه کنید. در اینجا ما ویژگی پرک ها را برایتان آورده ایم که شما با دانستن کاربرد های هر کدام بتوانید در بازی حرفه ایی باشید.

  • چرا که به دلیل عدم اتصال به بانک‌داری جهانی، کارت‌های بانکی برای انجام پرداخت شناسایی نمی‌شوند.
  • برای اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل بر روی گوشی‌­های اپل نیاز به IOS 9 و یا بالاتر می­باشد.
  • این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید.

در این مجله خبری یک گیمر ارزی به نام سی پی وجود دارد که با تهیه آن می توانید به امکانات قابل توجه ای در بازی برسید. در این بازی شوتر شما بدون شک در هر نقشه و حالت بازی با گیمرهای حرفه ای روبرو خواهید شد که اگر سلاح و تجهیزات لو بالا و تقویت شده نداشته باشید به عنوان یک سیبل تمرینی برای آنها خواهید بود! علاوه براین اگر می‌خواهید در بزرگترین و پرطرفدارترین رویداد کالاف دیوتی یعنی بتل پس کالاف موبایل شرکت کنید نیاز به خرید سی پی، خرید بتل پس کالاف و کارت های اسلحه کالاف موبایل خواهید داشت. قابل ذکر است که گیمرها در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانند در رقابت‌های بتل رویال که 100 بازیکن در آن حضور پیدا می‌کنند، شرکت کرده و از هیجان رقابت با سایرین لذت ببرند. علاوه بر این، بخش چند نفره نیز دارای تیم‌های 5 نفره خواهد بود و آن حالت نیز جذاب‌های خاص خود را دارد.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44823

با شرکت در مسابقات مختلف و برنده شدن در راندهای بازی می‌توانید سی پی کالاف دیوتی را به دست بیاورید. اگر می‌خواهید سریع‌تر از بازیکنان دیگر و به خصوص دوستان خود در کالاف دیوتی موبایل پیشرفت کنید، خرید ارز رایج این بازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ادامه با قابلیت هایی که با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در اختیار شما قرار میگیرد بیشتر آشنا می شویم. مود بتل رویال کالاف دیوتی موبایل در کل بسیار شبیه به بازی‌های دیگر مثل پابجی موبایل یا فری فایر است و صرفاً در برخی جزئیات فرق دارد. به عنوان مثال می‌توانید یک توانمندی ویژه برای کاراکتر خود انتخاب کنید؛ از جمله توانایی ساخت دیوار دفاعی در مواجهه با دشمنان یا استفاده موقت از رادار برای تشخیص مکان بازیکنانی که دور و بر شما هستند. به‌طور کلی باید سعی کنید نقشه‌ی بازی را شناخته و در جایی فرود بیایید که تجهیزات خوبی داشته و خیلی هم شلوغ نباشد.

طلای بازی king of Avalon

چرا که به دلیل عدم اتصال به بانک‌داری جهانی، کارت‌های بانکی برای انجام پرداخت شناسایی نمی‌شوند. برای کاربران اندرویدی، شارژ اکانت گوگلی پلی محدودیت‌های زیادی دارد و در بسیاری از مواقع منجر به بسته شدن کامل اکانت می‌شود. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم برای خرید سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل، از طریق سایت‌های واسطه اقدام کنید.

منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند. همچنین باید بگوییم که حالت‌های ویژه‌ای نیز در این بازی وجود دارند که برای مثال می‌توان به Standoff – Halloween ،Sniper Only ،Gun Game و Prop Hunt اشاره کرد. هر یک از این حالت‌ها ویژگی‌هایی دارند که گیمرها را به سمت خود جذب می‌کنند. پس حواس‌تان به بتل پس باشد تا بدانید از کجا می‌توانید پاداش‌های مختلفی را دریافت کنید. حالت‌های ویژه در واقع ثابت نیستند زمانی آغاز شده و پس از مدتی غیر فعال می‌شوند.

بخوانید  دانلود بازی کلش آف کلنز ورژن جدید Clash of Clans | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر