دانلود بازی کالاف دیوتی برای کامپیوتر نیم بهاء تمام بازی ها | 1gamer

برای بهره بردن از ویژگی‌های مختلف هر سلاح باید موارد گوناگون را آنلاک کنید و برای این کار نیز باید با آن سلاح بازی کرده باشید. علاوه بر این، استفاده از کارت‌های Weapon XP نیز برای بالا بردن سطح آن سلاح امکان‌پذیر است. ایران موجو تمامی واحدهای پول بازی‌های آنلاین از جمله خرید جم موبایل لجند، خرید یوسی ارزان، لول آپ پس فری فایر، یوسی پابجی موبایل و بسیاری امکانات دیگر را برای شما عزیزان فراهم کرده است. توجه داشته باشید که سی پی مورد نیاز خود را حتما از وب سایت­های معتبر در حوزه فروش گیفت کارت و ارزهای بازی­های آنلاین در ایران خریداری نمایید. برای اجرای کالاف دیوتی موبایل نیاز به دو گیگ فضای خالی بر روی گوشی خود می­باشید. به نظر هر گیمری که به سبک شوتر علاقه دارد، کالاف دیوتی یک موهبت الهی محسوب می شود.

  • در کنار این‌ها باید مود بتل رویال و زامبی را هم اضافه کنیم که دومی در واقع امضای سری Black Ops بازی‌های کال اف دیوتی است.
  • پس از خرید از سایت ایران موجو، می‌توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبانی ما در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.
  • بنابراین پیداکردن یک گیم جذاب با گرافیک و صداگذاری خوب، کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد.
  • کاموها؛ از پوست اژدها گرفته تا بدنه طلایی، اسکین‌های مخصوص تجهیزات جنگی شما هستند.

همانطور که ذکر شده همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی نیز توسط گروه اندروید تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. نسخه۱.۰.۳۷آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۱۰/۲۴تعداد دانلود۱۰ میلیونامتیاز۴.۸تعداد نظرات۵۳۳,۵۵۰حجم۶۱ مگابایتنوع بازی اندرویدی دسته‌بندی اکشن سازنده Activision Publishing, Inc. زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت. تمام افراد باید در مسابقات مختلف امتیاز جمع کنند و در جدول رده‌بندی به درجات بالا برسند.

بخوانید  Call of Duty Mobile 1 0.37 بازی اکشن بتل رویال ندای وظیفه: موبایل! | 1gamer

دلار و سکه بازی 8ball pool

این مجله خبری یک گیمر با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن ، ۳۵ میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به ۱۰۰ میلیون دانلود رسید. این گیم در میان بازی های سبک اکشن از لحاظ شخصیت پردازی و گرافی، بیشترین محبوبیت را دارد. هر چه شما به مراحل بالاتری در بازی کالاف دیوتی ارتقا پیدا کنید بیشتر متوجه ویژگی های خاص و متمایز این بازی می شوید.

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44361

همان­طور که گفته شد، شما می­توانید با استفاده از سی پی بازی کالاف دیوتی، تجهیزات جدیدی بخرید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. اگر چه ممکن است بتوانید بدون ساخت اکانت نیز به بازی بپردازید اما ساخت اکانت کالاف دیوتی اهمیت بالایی دارد. چرا که با ساخت اکانت، کلیه فعالیت­ها و بازی­های شما ذخیره می­شود و در صورت پاک شدن ناگهانی اطلاعات گوشی شما، سابقه بازی­ها، امتیازها و سایر فعالیت­هایتان در بازی کالاف دیوتی موبایل از بین نمی­رود. در بین بازی های تفنگی عرضه شده در نسخه های اندروید و IOS، کال اف دیوتی موبایل بسیار و حرفه ای و خارق العاده است.

فروش ویژه آسان جمی

هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه وارزون موبایل باقی‌مانده و به نظر می‌رسد که تیم سازنده قرار است محتویات جدیدی را به بازی قدیمی‌تر خود یعنی کالاف دیوتی موبایل اضافه کند. در بازی کالاف دیوتی موبایل نقشه‌های مختلف، اسلحه‌های قدرتمند و حالت‌های متنوعی انتظارتان را می‌کشند. این بازی نه‌تنها برای پرکردن اوقات‌فراغتتان مناسب است، بلکه مودهای تیمی آن برای کیف کردن همراه با دوستان بسیار می‌چسبد.

بخوانید  نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر