نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

کالاف دیوتی موبایل نیز بسیار موفق است و اکنون توسعه دهندگان به دنبال ساخت یک عنوان دستی دیگر هستند. آنها برنامه هایی برای ساخت یک بازی Warzone دارند که روی موبایل در دسترس خواهد بود. با خرید پول درون بازی (سی پی) وارزون موبایل به راحتی بتل پس این عنوان را تهیه کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

این بازی دارای سه حالت اصلی Plunder ،rebirth و بتل رویال است. این بازی به‌طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد و نقشه محیط بازی مورد ستایش قرار گرفت. در ماه مه سال ۲۰۲۰، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون در دو ماه اول انتشار بیش از ۶۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشته‌است. در آوریل ۲۰۲۱، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال پیشی گرفته‌است. سی پی وارزون موبایل قابلیت هایی را به شما می دهد که حتی در گیم پلی بازی تاثیر گذار است. بازی کالاف دیوتی وارزون این روزها به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در دنیای بازی شناخته می‌شود.

سی پی رایگان وارزون موبایل

مجله خبری یک گیمر داشته باشید که وارزون موبایل در سبک اف پی اس یعنی اول شخص شوتر تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. به صورت کلی این بازی با داشتن گیم پلی جذاب، طراحی گرافیک فوق العاده و اجتماعی عالی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی بازی وارزون موبایل و تاریخ انتشار وارزون موبایل با شما صحبت کنیم. بازیکنان در بازی کالاف دیوتی وارزون توانایی خرید Loadout ها و تنظیم جزییات آن‌ها را دارند. این امکان با هدف از بین بردن مشکلات ناشی از توزیع تصادفی منابع در نقشه بازی‌های بتل رویال ایجاده شده است. تنظیمات و چینش دقیق این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می‌تواند نقش قابل توجهی در شکست و پیروزی بازیکنان داشته باشد.

بخوانید  دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.23 Clash of Clans برای اندروید + آیفون اندروید تایم | 1gamer

دیدگاه در “معرفی بازی وارزون موبایل (Call Of Duty Warzone Mobile) + تاریخ انتشار”

اما حال دیگر چنین چیزی مد نظر نیست و شما مجبورید تا با یک نفر دیگر همکاری کنید؛‌ اگر بازی او خوب باشد راحت‌تر برنده گولاگ می‌شوید، اگر هم بد باشد که دیگر باید فاتحه خود را در مقابل دو دشمن دیگر بخوانید. طبق آخرین خبرها این بازی در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 برای همه قابل دانلود است. Stealth Bomber – 10 Kills – با فعال شدنش، تعداد زیادی مواد منفجره در مسیرش رها می‌کند. Sentry Gun – 7 kills – یک برجک خودکار است که دشمنان شما را در همان حوالی شناسایی می‌کند و گلوله‌های آتش‌زا به سمت آن‌ها شلیک می‌کند.

  • روند سبک بازی پلاندر با اینکه خشونت کمتری دارد اما با توجه به اینکه محوریت بازی جمع کردن پول است، ممکن است به پول ارزش و جایگاهی کاذب بدهد.
  • به همین دلیل در این بخش با بیان و بررسی جزئیات مهم برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون به دنبال آن هستیم که کمترین انرژی را برای نصب بازی بگذارید.
  • با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه ساخت اکانت بازی منتقل خواهید شد.
در این مدت در زمینه اخبار بازی و برگزاری تورنمنت‌های بزرگ در سطح کشور، طراحی و ساخت انواع ربات‌های گیم و سرورهای مجازی مخصوص گیم فعالیت نمود. با اسکرول کردن صفحه به شمت پایین، عبارت دانلود فایل را مشاهده خواهید کرد. نوشته Warzone is being downloaded موجود بر روی صفحه فایل دانلود را نشان می‌دهد.

کال آو دیوتی وارزون ۲ آبان ماه امسال عرضه می‌شود؛ تریلر آن را ببینید