این دسته Razer Xbox Controller and Charging Dock 60 درصد تخفیف دارد

کنترلر ارائه شده یک گیم پد استاندارد ایکس باکس است، اما دارای طراحی منحصر به فرد مشکی و سبز با تم Razer با پوششی نیمه شفاف است. مانند سایر کنترلرهای Xbox، این کنترلر روی Xbox Series X|S، Xbox One و Windows کار می کند. همچنین از اتصالات بلوتوث پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌تواند روی مک، اندروید و iOS کار کند، که برای بازی‌های استریم ابری مفید است Ultimate Game Pass . از طریق کانکتورهای مغناطیسی در پشت به ایستگاه شارژ متصل می شود.

اگر به دنبال معاملات جدید کنترلر هستید، این کنترلر ایکس باکس حرفه ای فقط 40 دلار برای مدت زمان محدود قیمت دارد و یک کنترلر جدید Nintendo Switch Pro با تم Zelda در آمازون موجود است که برای کلکسیونرها عالی است. و اگر ترکیب کنترلر و سینی شارژ را دوست دارید اما به طراحی با تم Razer علاقه ای ندارید، چندین دسته کنترلر جنگ ستارگان با قیمت های عالی در آمازون موجود است.

می‌توانید ترکیب ایستگاه‌های کنترل و شارژ را به‌صورت آنلاین به دست آورید و با ارسال استاندارد ۱ تا ۳ روزه GameStop آن را سریع دریافت کنید. برخی از مشتریان بسته به در دسترس بودن محلی ممکن است بتوانند تحویل همان روز یا تحویل در فروشگاه را دریافت کنند، بنابراین اگر به دنبال یک کنترلر یا شارژر جدید هستید، به GameStop بروید و معامله را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  8 فرانچایز فیلم ترسناک که به دلایلی به فضا رفتند، رتبه بندی شدند

GameStop به فروش می رسد ترکیبی از کنترلر ایکس باکس و ایستگاه شارژ از Razer فقط 80 دلار در حال حاضر (معمولاً 200 دلار). این کاهش 60 درصدی قیمت یک کنترلر جدید و یک لوازم جانبی مفید است که هر گیمر ایکس باکس باید به آن توجه کند. این مجموعه زمانی منحصر به ویترین فروشگاه Razer بود – جایی که هنوز 200 دلار فروخته می شود— اما اکنون GameStop آن را نیز حمل می کند.

شرحی ارائه نشده است

داک کنترلر را در کمتر از 3 ساعت شارژ می کند و باتری آن را کامل می کند، بنابراین می تواند به راحتی شارژ کنترلر شما را بین جلسات بازی شارژ کند. با شارژ بیش از حد، کنترلرهای شما حتی اگر آن را برای مدت طولانی روی پایه رها کنید، بیش از حد گرم یا آسیب نبیند. از زمان

تحریریه مجله بازی یک گیمر