تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل کارگردان فیلم Nope and Get Out اعلام شد


یونیورسال پیکچرز تاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی کارگردان Get Out and Nope، جردن پیل را تایید و اعلام کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم ترسناک بعدی جردن پیل، کارگردان فیلم های تحسین شده ای مانند Get Out، Us و Nope اعلام شد. یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که فیلم ترسناک جدید جردن پیل، که چهارمین فیلم او خواهد بود، در تاریخ 25 دسامبر 2024 اکران خواهد شد. علاوه بر این، یک فیلم ترسناک دیگر از بنر Peele’s Monkey Paw قرار است در تاریخ 27 سپتامبر 2024 اکران شود. (6 اکتبر 1403) توسط یونیورسال.

جردن پله

در واقع، فیلم ترسناک جدید جردن پیل تنها چند روز پس از آواتار 3 که برای اکران در 20 دسامبر 2024 برنامه ریزی شده است، روی پرده می رود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد چهارمین فیلم جردن پیل، مانند عنوان، بازیگران، در دسترس نیست. یا داستان، اما فیلم ترسناک بخشی از قرارداد چند قسمتی کارگردان برنده اسکار با یونیورسال است که انتظار می رود همکاری موفق خود را ادامه دهد.

جردن پیل علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه چهارمین فیلم خود را نیز خواهد نوشت. پیل بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم Get Out، اولین کارگردانی او، که با بودجه 5 میلیون دلاری 176 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت، شناخته شده است. علاوه بر این، پیل برنده اسکار بهترین فیلمنامه اصلی برای فیلم Get Out شد.

علاوه بر این، فیلم ما در سال 2019 توانست بیش از 255 میلیون دلار در گیشه بفروشد که باعث شد پیل قرارداد جدیدی با یونیورسال امضا کند. Nope جدیدترین فیلم جردن پیل است که سال گذشته اکران شد و این فیلم ترسناک توانست بیش از 171.2 میلیون دلار فروش کند. دانیل کالویا، کیک پالمر و استیون ین از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم نوپ حضور داشتند.

بخوانید  تولید پلی استیشن VR2 متوقف شده است