سیاران هیندز تمام سکس در بازی تاج و تخت را دوست نداشت، سیاست بیشتری می خواست



سیریان هیندز، بازیگر نقش منس ریدر در سریال فانتزی پرطرفدار HBO، Game of Thrones، گفت که از میزان رابطه جنسی در این سریال احساس ناراحتی کرده است. صحبت کنید ایندیپندنتهیندز می‌گوید که تمام رابطه جنسی، چیزی را که او فکر می‌کند نمایش را عالی می‌کند از بین می‌برد: سیاست.

هیندز گفت: «من به نوعی از میزان تمایلات جنسی که در آنجا در جریان بود، منصرف شدم، زیرا از داستان سرایی واقعی سیاسی دور شد.از طریق Variety). اما حدس می‌زنم از دیدگاه آنها این یک تجارت است.

هیندز به یکی دیگر از سریال‌های فانتزی پرطرفدار دیگر می‌پیوندد، زیرا او اخیراً برای حضور در ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت قرارداد امضا کرده است.

بازی تاج و تخت مطمئناً صحنه‌های تلخ زیادی داشت. امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس، در این باره گفت پادکست کارشناس صندلی که او با این درک که “گرفتار” این بود که تعدادی صحنه برهنه را اجرا کند، پذیرفت که نقش را ایفا کند.

او گفت: “اما من تازه از مدرسه نمایشنامه خارج شده بودم و به آن به عنوان یک شغل برخورد کردم: اگر در فیلمنامه باشد، به وضوح لازم است.” کلارک همچنین صحنه‌های سکس شدید خود را با بازیگر Khal Drogo، Jason Momoa، که کلارک به مدیریت آن صحنه‌ها در صحنه فیلم‌برداری کمک می‌کند، می‌داند.

“او همیشه اینطور می گفت، “می توانیم لباس لعنتی او را داشته باشیم؟ او می لرزد!” کلارک به یاد می آورد … او بسیار مهربان و مراقب بود و به من به عنوان یک انسان اهمیت می داد.

مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون در سریال House of the Dragon گفت سنگ نورد که او تعجب می کند که آیا سریال Game of Thrones بیش از حد سکس دارد. «شما می‌بینید که می‌پرسید، آیا نیاز داریم؟ یکی دیگر صحنه سکس؟ “، او گفت. “و آنها می گویند، “بله، ما.” حدس می زنم شما باید از خود بپرسید، “چه کار می کنی؟ آیا شما نماینده کتاب ها هستید یا کتاب ها را برای نمایش زمان رقیق می کنید [we’re living in]؟ و من در واقع فکر می‌کنم این وظیفه شماست که کتاب‌ها را همانطور که نوشته شده‌اند با صداقت و صداقت معرفی کنید.»

بخوانید  لمس PvP یک مزیت رقابتی به گیم پلی جذاب Evercore Heroes شبیه MOBA می دهد.

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو، گفت سالن روشویی صحنه های جنسی او با کلارک در نقش دنریس “غیرطبیعی و عجیب” بود.

House of the Dragon برای فصل دوم بازخواهد گشت و نمایش های دیگر Game of Thrones ممکن است دنبال شود، مانند سریال پیشنهادی بر اساس جان اسنو.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.