در سراسر دنیای عنکبوتی، فروش انیمیشن از نیم میلیارد دلار فراتر رفت


جدیدترین انیمیشن مرد عنکبوتی سونی با رسیدن به باکس آفیس 500 میلیون دلاری از مجموع فروش قسمت اول این مجموعه پیشی گرفت.

با توجه به گزارش های مالی منتشر شده توسط باکس آفیس آمریکای شمالی در هفته سوم اکران فیلم موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse، به نظر می رسد که مجموع فروش جهانی قسمت دوم از سه گانه Spiderverse در سراسر جهان از نصف بیشتر شده است. میلیارد دلار

طبق گزارش ComicBook.Com، مجموع فروش جهانی Across the Spider-Verse تا چهارشنبه، 21 ژوئن به 3.506 میلیون دلار آمریکا رسید و رکورد جدیدی را برای انیمیشن های Sony Pictures Animation و Spider-Man به ثبت رساند.

تحلیلگران همچنین می گویند افتتاحیه بسیار مورد انتظار این فیلم در بازار کره جنوبی دلیل دیگری برای عملکرد مالی قوی Across the Spider-Verse در هفته سوم اکران جهانی آن است. البته به نظر می رسد فروش جهانی قوی این فیلم تا چند هفته آینده بدون رقیب خاصی برای به چالش کشیدن ماجراهای مایلز و مرد عنکبوتی ادامه خواهد داشت. بنابراین، در آینده می‌توان انتظار داشت که رکوردهای بیشتری برای قسمت دوم فیلم‌های Spiderverse سونی در باکس آفیس جهانی شکسته شود.

این فیلم همچنین پرفروش‌ترین انیمیشن ساخته شده توسط Sony Pictures Animation در آمریکای شمالی است و از هتل ترانسیلوانیا 3: تعطیلات تابستانی و انیمیشن برنده اسکار Spider-Man: Into the Spider-Verse با مجموع 384 میلیون دلار پیشی گرفت. در سراسر جهان. . خواهد بود

تصویر زمینه زنده Spider-Man: Across the Spider-Verse با تمرکز بر نسخه های مختلف مرد عنکبوتی

فیل لرد و کریستوفر میلر که به عنوان تهیه کنندگان و مدیران تیم تولید سریال شناخته می شوند، اخیراً هنگام حضور در پادکست Crew Call درباره ایده های دیوانه کننده خود برای قسمت دوم این فیلم صحبت کردند و اطلاعات جدیدی را با طرفداران در میان گذاشتند. ایده هایی مانند افزودن گونه های جدید گوئن استیسی و آوردن افراد عنکبوتی تکان دهنده و غیرمنتظره از دنیای گسترده تر مرد عنکبوتی در سومین و آخرین قسمت از سری Spiderverse.

بخوانید  اینتل با پردازنده Panther Lake در زمینه هوش مصنوعی طوفانی به پا می کند

Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در حال حاضر برای اکران در آوریل 2024 برنامه ریزی شده است. اشمیک مور در نقش مایلز مورالس یا مرد عنکبوتی، هایلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی یا اسپایدر-گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالس و جفر دیویس، اسکار آیزاک در مرد عنکبوتی 2099، جیک جانسون در پیتر بی. پارکر، ایسا رائه در نقش جسیکا درو یا اسپایدر وومن و دنیل کلویا در نقش اسپایدر پانک از دیگر صداپیشگان Spider-Man: Across the Spider-Verse هستند که بسیاری از آنها برای صداپیشگی این شخصیت های دوست داشتنی در Beyond. the Spider بازخواهند گشت. -آیه.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر