شایعه: فیلم انیمه مرد اره برقی و فصل دوم در دست ساخت هستند

اولین سواری راحت و قدرتمند

مانگای Chainsaw Man توسط Tatsuki Fujimoto ساخته شد و اولین بار در سال 2018 منتشر شد. این مانگا به سرعت تبدیل به موفقیت شد و اکنون Mapa در حال انجام یک اقتباس سریالی از این مانگای محبوب است. کیکونوسکه تویا آستر دنج، فیروز اول صدای پاور، شوگو ساکاتا با صدای آکی و توموری کوسونوکی آنها صداپیشگی ماکیما را در انیمه مرد اره برقی انجام می دهند.

دنجی صاحب سگی به نام پوچیتا است که در واقع شیطانی است که با اره های برقی اش شناخته می شود و پس از کشته شدن دنجی توسط شیاطین و مجروح شدن پوچیتا توسط همراهان انسانی اش که به او خیانت کردند، آن دو با یکدیگر موافقت کردند و اکنون دنجی ترکیبی از انسان و شیطان با قدرت یک اره برقی به دنیا باز می گردد. ریو ناکایاما و ماکوتو ناکازونو کارگردانی و هیروشی سکو فیلمنامه انیمه مرد اره برقی را می نویسد.

وقایع مانگای چینسا من در دنیایی اتفاق می‌افتد که شیاطین از ترس انسان‌ها به وجود آمده و به انسان‌ها آسیب می‌زنند و سعی در نابودی آن‌ها دارند. علاوه بر این، انسان ها توانایی بستن قرارداد با Ohmrins را دارند. دنجی، یک پسر جوان افسرده، تلاش می کند تا بدهی یاکوزای پدر مرحومش را با فروش چندین عضو بدنش و کار به عنوان یک شکارچی شیطان پرداخت کند.

زمان زیادی از پایان فصل اول انیمیشن Chainsaw Man می گذرد و طرفداران این انیمه مدت ها منتظر اعلام خبر آینده آن بودند. اکنون با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا خبرهای خوبی برای طرفداران انیمه Chinasa Man در راه است. با توجه به افشاگری منتشر شده در وب سایت چینی Weibo که به نظر می رسد شخص قابل اعتمادی باشد، استودیو مپا تولید فصل دوم انیمیشن Man Chainsaw Man را آغاز کرده است، اما این تنها خبر خوب از سوی افشاکننده نیست.

بخوانید  قاب رایانه شخصی Persona 3، پدهای میز و کلیدهای شارژ برای پیش‌سفارش

طبق شایعات جدید، استودیوی ماپا فصل دوم را خواهد ساخت انیمیشن Man Chainsaw Man بر اساس آن با یک فیلم انیمیشن ساخته شده است.

وی افزود: یک انیمیشن بلند و سینمایی بر اساس انیمه چینیسا من نیز در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و استودیوی ماپا یا اکانت توییتر این سریال نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است. انیمه Chainsaw Man در زمان پخش خود توانست محبوبیت زیادی کسب کند اما به نظر می رسد دلیل تاخیر در تولید فصل جدید این انیمه به خاطر پروژه های عقب افتاده باشد. Mapa هنوز تولید فصل سوم انیمیشن Vinland Saga را تایید نکرده است. اگرچه تهیه کننده این انیمه به تولید آن اشاره کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر