قاب رایانه شخصی Persona 3، پدهای میز و کلیدهای شارژ برای پیش‌سفارش


ناشر بازی Atlus و سازنده لوازم جانبی رایانه های شخصی Hyte برای خط جدیدی از قطعات رایانه شخصی بر اساس Persona 3 Reload آینده همکاری کرده اند. شامل کیس‌های PC با موضوع Persona 3 Reload، پدهای ماوس، اسکرول‌های دیواری و موارد دیگر است. در صورت خرید هر یک از آیتم های Hyte’s Persona 3 Reload Edition از هم اکنون تا عرضه Persona 3 Reload در 2 فوریه 2024، حتی یک پیشنهاد کالای رایگان برای مدت محدود وجود دارد.

بسته Hyte Persona 3 Y60
بسته Hyte Persona 3 Y60

محصول شاخص، قاب رایانه شخصی Hyte Y60 Persona 3 Reload Edition است. قاب ATX با اندازه متوسط ​​دارای یک پنجره شیشه ای منحصربفرد با سه صفحه است که بیشتر کیس را احاطه کرده است و آثار هنری شخصیت های بازیگران اصلی Persona 3 Reload را به نمایش می گذارد. این مادربرد از مادربردهای EATX، ATX، mATX و ITX و همچنین پردازنده‌های گرافیکی تا طول 375 میلی‌متر و ضخامت 75 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند. تمام قاب‌های Persona 3 Reload Y60 Edition با یک کارت Fool Arcana نسخه محدود در یک جعبه کلکسیونی عرضه می‌شوند. کیس Persona 3 Reload Edition Y60 قیمت این بسته در فروشگاه آنلاین Hyte 230 دلار است.

آلبوم عکس

سایر موارد موجود در مجموعه Hyte’s Persona 3 Reload عبارتند از a مجموعه کلید پریمیوم برای کیبوردهای مکانیکی، سه زیر دست با اثر هنری بی نظیر از شخصیت اصلی Persona 3و یکی طومار دیواری. شما می توانید هر یک از محصولات را در فروشگاه اینترنتی Hyte. اگر هر یک از محصولات Hyte’s Persona 3 Reload Edition را از هم اکنون تا 2 فوریه 2024 به صورت آنلاین خریداری کنید، یک اسکرول دیواری Persona 3 اضافی به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

بخوانید  سریال Witcher برای فصل پنجم و آخرین تمدید شد

محصولات Hyte x Persona 3 Reload Edition

انتظار می رود خط Hyte محصولات Persona 4 Reload در فوریه 2024 عرضه شود.

Persona 3 Reload بازسازی نسخه اصلی Persona 3 در PS2 و PSP است. اگرچه بازی به داستان نسخه اصلی (یعنی بدون محتوای نسخه های FES یا Portable) وفادار است، کل بازی به طور کامل با یک موتور جدید بازسازی شده است و دارای موسیقی ریمیکس، صداپیشگان جدید، سیستم جنگی بازنگری شده، و بیشتر. آخرین پیش‌نمایش عملی ما را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی بررسی کنید، یا راهنمای پیش‌سفارش Persona 3 Reload را بررسی کنید تا ببینید از کجا می‌توانید بازی را در پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، و رایانه شخصی قبل از انتشار در ۲ فوریه ۲۰۲۴ خریداری کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر