بازی Stalker 2 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود اوایل سال 2024 منتشر شود



GSC Game World فاش کرده است که بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در سه ماهه اول سال 2024 منتشر خواهد شد و این بازی در آخرین مراحل توسعه خود قرار دارد.

این استودیو تریلر جدیدی با عنوان «Strider Trailer» منتشر کرده است که به معرفی شخصیت همنام می پردازد. در پایان تریلر “Q1 2024” ظاهر می شود. آنها تاریخ انتشار خاصی را ارائه نکرده اند، اما ممکن است در جریان The Game Awards 2023 که در 7 دسامبر پخش می شود، اعلام شود.

در حال پخش: SALKER 2: Heart of Chernobyl — تریلر رسمی Strider

در طول نمایش بازی رایانه شخصیYevhen Grygorovych، مدیر عامل GSC Game World، خاطرنشان کرد که این بازی در آخرین مراحل توسعه خود قرار دارد. او توضیح می دهد: “این بازی بزرگترین و پیچیده ترین بازی زندگی ما است. از ابتدا جاه طلبانه بود اما به یک چالش نهایی تبدیل شد.” این برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و یک ارتباط عمیقاً شخصی است که تحت استرس زاترین شرایط قابل تصور ایجاد شده است.»

Stalker 2 قرار بود در سال 2022 منتشر شود اما به دلیل جنگ در روسیه و اوکراین چندین بار به تعویق افتاده است. GSC Game World نیز دچار حوادثی مانند هک ایمیل و تهدیدات امنیت سایبری شده است.

Stalker 2 اکنون در سه ماهه اول 2024 برای رایانه های شخصی و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد. در هنگام راه اندازی در Game Pass گنجانده می شود، اما فقط یک دوره انحصاری سه ماهه در ایکس باکس خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، پیش نمایش GameSpot’s Stalker 2 را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر