سریال Witcher برای فصل پنجم و آخرین تمدید شد

نتفلیکس ضمن اعلام آغاز تولید فصل چهارم سریال The Witcher، از تمدید سریال The Witcher برای فصل پنجم و آخر خبر داد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، به پایان سفر خود نزدیک می شود. امروز نتفلیکس از آغاز رسمی فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال The Witcher خبر داد، اما این تنها خبر مربوط به این سریال نیست. نتفلیکس همچنین از تمدید سریال The Witcher برای فصل پنجم خبر داد که آخرین فصل این سریال خواهد بود و فصل های چهارم و پنجم سریال پشت سر هم تولید خواهند شد.

فصل چهارم The Witcher با تغییر بزرگی روبرو خواهد شد، زیرا لیام همسورث در نقش گرالت بازی می کند و جایگزین هنری کویل می شود که در سه فصل اول این سریال نقش گرالت را بازی می کرد. لورن اشمیت هیسریچ، نویسنده مجموعه The Witcher در بیانیه‌ای گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که کتاب‌های آندری ساپکوفسکی را به یک نتیجه حماسی و رضایت‌بخش برسانیم.

گرالت، ینفر و سیری برای مقابله با تهدیدات در فصل 3 The Witcher آماده می شوند

علاوه بر لیام همسورث، بازیگر نقش گرالت در فیلم رویا، فریا آلن همانطور که خواهید دید، آنیا چالوترا به عنوان Yennefer و Joey Beatty در نقش Yeskir، برای ایفای نقش در فصل چهارم سریال The Witcher بازخواهند گشت. لارنس فیشبرن، دنی وودبرن، شارلتو کوپلی و جیمز پیورفوی نیز از جمله بازیگران جدید فصل چهارم سریال The Witcher هستند. فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher بر اساس سه رمان خواهد بود: غسل تعمید آتش، برج پرستو و بانوی دریاچه که سه رمان آخر آندری ساپکوفسکی هستند.

با این حال هنوز تاریخ پخش فصل چهارم The Witcher اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود فصل چهارم The Witcher در 8 قسمت تولید و در سال 2025 از نتفلیکس پخش شود.

بخوانید  استودیو Rite Games تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر