استودیو Rite Games تعداد زیادی از کارکنان خود را اخراج می کند


استودیوی Rite Games، سازنده بازی‌های League of Legends و Valorant به تازگی اعلام کرده است که 530 کارمند خود را اخراج کرده است.

آخرین اخبار بازی، استودیوی Rite Games 530 کارمند، معادل 11 درصد از اعضای تیم خود را اخراج خواهد کرد. این شرکت بیشتر به خاطر توسعه League of Legends برای رایانه های شخصی شناخته شده است که بیش از 100 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. علاوه بر این، برنامه کاری Right Games برای آینده نیز تغییر کرده است. این شرکت در سال‌های اخیر با استودیوهای توسعه‌دهنده مختلف همکاری کرده است تا بازی‌های جدیدی را در دنیای League of Legends ساخته و با برند Wright Forge به بازار عرضه کند.

حاصل این همکاری یک بازی نقش آفرینی است Ruined King بازی ریتم Hextech Mayhem، پلتفرمر اکشن Convergence، بازی ماجراجویی Song of Nunu، بازی اکشن پیکسلی نقش آفرینی Mageseker و بازی شبیه سازی کشاورزی Bandle Tale بود که هر کدام توسط استودیوهای مختلف برای پلتفرم هایی مانند PC، PlayStation توسعه یافته بودند. 4، X Box One و Nintendo Switch منتشر شده اند.

پنج شخصیت شجاع

در مجموع 6 بازی تحت برند Wright Forge ساخته شده است، اما اکنون برنامه ای برای ساخت بازی های بیشتری وجود ندارد و Wright Games بر روی توسعه بازی های اصلی تمرکز خواهد کرد. بدیهی است که چیزی به نام اخراج خوب وجود ندارد، اما شایان ذکر است که بسته های جدایی که Rite Games به کارکنان اخراجی خود ارائه می دهد بسیار سخاوتمندانه تر از سایر شرکت ها هستند.

Tencent، مالک Riot Games، حداقل 6 ماه حقوق، پاداش نقدی، رایانه شخصی و پشتیبانی حرفه ای برای هر کارمند اخراج شده ارائه می دهد. Dylan Jedidiah، مدیرعامل Right Games اخیراً در مورد وضعیت شرکت گفت: “امروز ما شرکتی هستیم که تمرکز نداریم و به راحتی می توان گفت که پروژه های زیادی در حال انجام هستیم.”

بخوانید  ضعیف ترین پسوردهای سال 2022

در حال حاضر، Rite Games در حال توسعه یک بازی شبیه‌سازی به نام LoL Esports Manager، یک بازی مبارزه‌ای با نام Project L، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی هک اند اسلش با نام Project F و یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) است. همه پروژه ها در دنیای League of Legends اتفاق می افتد. علاوه بر این، انیمیشن Arcane با فصل دوم در پایان سال 2024 باز خواهد گشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر