چگونه در پیش‌سفارش‌های Avatar: Frontiers Of Pandora 20% صرفه‌جویی کنیم



Avatar: Frontiers of Pandora در 7 دسامبر منتشر می شود، و اگر قصد دارید آن را در زمان عرضه انتخاب کنید، باید یک نسخه خوب را ببینید. پیشنهاد پیش خرید برای اعضای دیزنی + که شما 20% پس انداز می کنید در نسخه رایانه شخصی هنگام خرید در فروشگاه یوبی سافت. این باعث می‌شود که این بهترین پیش‌سفارش برای Avatar: Frontiers of Pandora باشد، اگرچه نکاتی در مورد تبلیغ وجود دارد.

برای یک چیز، این فقط برای نسخه های رایانه شخصی بازی صدق می کند.همچنین برای اجرای بازی های خریداری شده از طریق ویترین، به یک حساب کاربری یوبی سافت و نرم افزار Ubisoft Connect نیاز دارید. مهمتر از همه، باید مطمئن شوید که حساب‌های Ubisoft و Disney+ شما آدرس ایمیل یکسانی دارند.

پس از تنظیم، به سادگی کد خود را درخواست کنید و از آن برای پیش‌سفارش هر یک از سه نسخه Avatar: Frontiers of Pandora از طریق فروشگاه Ubisoft استفاده کنید. در اینجا نگاهی به هزینه هر سه نسخه با استفاده از این تبلیغات می اندازیم:

آواتار: Pandora Borders Editions

هر سه نسخه شامل بسته DLC پیش‌سفارش Child of Two Worlds، شامل مجموعه لوازم آرایشی شخصیت و پوسته اسلحه هستند. نسخه طلایی Season Pass را اضافه می کند، در حالی که نسخه Ultimate شامل یک کتاب هنر دیجیتال و Ultimate Pack DLC (با انواع لوازم آرایشی درون بازی و تجهیزات) است.

به خاطر داشته باشید که یوبی سافت + مشترکین از روز اول به این بازی و صدها بازی رایانه شخصی دیگر دسترسی خواهند داشت. هزینه اشتراک 15 دلار در ماه است – و اگر فقط قصد دارید از طریق Avatar: Frontiers of Pandora بازی کنید، ثبت نام و سپس لغو سرویس خود راه ارزان تری برای تجربه بازی خواهد بود.

بخوانید  قیمت و تاریخ عرضه باندل Call of Duty: Modern Warfare 3 پلی استیشن ۵ اسلیم

می‌توانید کد تبلیغاتی را تا 1 فوریه ایجاد کنید، اما توجه داشته باشید که خریدهایی که پس از عرضه بازی در 7 دسامبر انجام می‌شوند، دیگر با پاداش‌های پیش‌سفارش همراه نیستند. همه کدهای تبلیغاتی نیز باید قبل از 14 فوریه استفاده شوند.

اگر به نسخه‌های کنسولی بازی علاقه دارید، راهنمای پیش‌سفارش Avatar: Frontiers of Pandora را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر