رویداد جدید پایان بازی Diablo 4 باعث ارتقاء گلیف ها می شود (اگر بتوانید زنده بمانید)



رویداد پایانی جدید Diablo IV برای شخصیت های سطح 100 به سرعت در حال نزدیک شدن است و یک علامت جدید قدرتمند را به عنوان جایزه ارائه می دهد.

در اخیر بحث پیرامون آتش کمپ به صورت زنده، بلیزارد جزئیات رویدادهای فصلی جدید کشتارگاه زیر را که بخشی از فصل 2 خواهد بود، و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد رویداد تعطیلات آتی بازی، Midwinter Blight، به اشتراک گذاشته است.

در حال پخش: دیابلو IV | ظرف نفرت | تریلر توسعه

بلیزارد گفت که کشتارگاه زیر از 5 دسامبر آغاز خواهد شد و تا اوایل ژانویه قابل بازی خواهد بود. این رویداد فقط برای شخصیت‌های فصلی سطح بالاتر در World Tier IV در دسترس است، این رویداد شاهد مبارزه بازیکنان با نیروهای شیطان در یک مسابقه با زمان خواهد بود. بازیکنان 10 دقیقه فرصت دارند تا قبل از به چالش کشیدن مهیب ترین دشمنان رویداد، تعداد مورد نیاز دشمن را شکست دهند. به نظر می رسد که این تفاوت چندانی با عملکرد Nightmare Dungeons بازی ندارد، اما یک تفاوت کلیدی وجود دارد: پورتال سطح یک Zir Slaughterhouse حتی دشوارتر از یک Nightmare Dungeon سطح 100 خواهد بود. 25 سطح دشواری مختلف برای غلبه بر وجود دارد. کشتارگاه زیر، که به بازیکنانی که مین‌مکسینگ را تمرین می‌کنند، چالش مهمی برای غلبه بر آن می‌دهد. حتی یک بار مردن در حین اجرای Zir به این معنی است که اجرا به پایان رسیده است و بازیکنان را مجبور می کند یک پورتال جدید ایجاد و باز کنند و دوباره تلاش کنند.

پاداش تکمیل حتی یک اجرا از Zir’s Slaughterhouse یک علامت جدید به نام Tears of Blood است که می تواند در اجراهای بعدی Zir ارتقا یابد. Glyph قوی‌تر شروع می‌شود و تنها قوی‌تر می‌شود و به بازیکنان آسیب قابل توجهی بر اساس تعداد آمار پایه در محدوده Glyphs در Paragon Board افزایش می‌دهد. Zir’s Slaughterhouse همچنین یک راه عالی برای ارتقای سایر گلیف ها خواهد بود، زیرا بلیزارد فاش کرد که حتی اجرای موفقیت آمیز سطح یک Zir 1000 Glyphs XP را اعطا می کند.

بخوانید  خونه ما، بازی جدید مهدی فنایی برای اندروید معرفی شد

رویداد دیگر Diablo IV، Midwinter Blight، در 12 دسامبر آغاز می شود. این منطقه بازی Fractured Peaks را کمی جشن‌تر می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رئیس جدید، Red Coated Horror را به چالش بکشند. در طول مسیر، آنها اقلام آرایشی جدید، یک اکسیر تقویت کننده XP جدید و حتی یک پوست افسانه ای جدید به دست خواهند آورد. این موارد جدید همچنان پس از پایان رویداد قابل استفاده خواهند بود.

بلیزارد در شروع پخش زنده وقت گذاشت تا به نظرسنجی فاش شده اخیر پاسخ دهد، که برخی از بازیکنان آن را به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه بلیزارد می تواند توانایی پرداخت برای انرژی را در Diablo IV معرفی کند، در نظر گرفتند. تحقیقات نشان می‌دهد که بلیزارد حداقل در حال بازی با این ایده است که زبانه‌های جانبی اضافی و دسترسی زودهنگام به پوسته‌های افسانه‌ای جدید، آیتم‌های منحصربه‌فرد و ویژگی‌های جدید را برای کسانی که پول بیشتری برای اولین الحاق بازی می‌پردازند، بازی می‌کند. بازی اخیرا اعلام شده، Vessel. از نفرت هنگامی که در جریان پخش زنده از او پرسیده شد که آیا بلیزارد قصد دارد بازیکنان را قادر به پرداخت هزینه برق در Diablo IV کند، جو شلی، کارگردان بازی، قاطعانه پاسخ داد: “نه، ما این کار را نمی کنیم.”، و توسعه دهنده در این مورد بسیار ثابت قدم بوده است. او همچنین گفت که تیم به دنبال رفع نگرانی در مورد فضای ذخیره سازی است و بازیکنان معمولی باید احساس کنند که فضای کافی دارند.

بلیزارد در درازمدت اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های مختلف تعادل را به عنوان بخشی از فصل 3، از جمله رویدادهای مکرر Helltide، برنامه‌ریزی می‌کند، اما به‌روزرسانی‌های بزرگ‌تر، به‌ویژه حول عناصر می‌چرخد، به عنوان بخشی از فصل 4 انجام خواهد شد.

بخوانید  عملکرد GPU لپ تاپ RTX 40; تا 30 درصد بهتر از نسل قبلی

فصل 2 Diablo IV در حال حاضر در جریان است، با گسترش Vessel of Hatred بازی، که کلاس جدیدی را معرفی می کند و بازیکنان را به مکان های آشنا از Diablo II باز می گرداند، که قرار است در اواخر سال 2024 وارد شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر